lullijoakim Posted July 23, 2023 Report Share Posted July 23, 2023 jag är novis här, letar efter folk med kunskap om svenska militärkläder så tänker att jag har kommit rätt? jag har hört att denna rock ska ha tillhört kustartilleriet, är det någon som vet något om det? kanske vad den heter och vilken tid den är från? tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lullijoakim Posted July 23, 2023 Author Report Share Posted July 23, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
27Kilo Posted July 26, 2023 Report Share Posted July 26, 2023 Jag har draggat på Digitalt museum utan framgång. Kanske går det att hitta fler stämplar om du tar av fodret? Det enda jag kan säga med säkerhet är att den är gjord efter 1942 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman1 Posted August 20, 2023 Report Share Posted August 20, 2023 Fråga armemuseum, dom har enorma mängder uniformer och stor expertis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts