Guest Hauta Posted July 10, 2003 Report Share Posted July 10, 2003 NU är de så att jag vill ha tag på så kallade dog tags... Jag har sett dom finns på miltaryshop.. Men nu är frågan... är de nån som har beställt därifrån.. För de finns tre olika alternativ Jag vill ha den som är på bilden vilken är de då? Och är de inget ingraverat kan man få allt ingraverat lr måste man göra de själv någonstans.. Tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted July 10, 2003 Report Share Posted July 10, 2003 Jag har ett par som min mamma fick när jag föddes. Går du med i HV så kan du beställa därifrån. Fast sedan så beror det väl på varför du vill ha dom. Är det för att du vill ha det för det ser "bra" ut. Eller för att du sysslar med någon dödsföraktande sport? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elfgren Posted July 10, 2003 Report Share Posted July 10, 2003 milotärlagret finns att köpa de skriver in text också det leverar och allt är bra så! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilsson Posted July 10, 2003 Report Share Posted July 10, 2003 Sök och du skola finna. ID BRICKOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted July 10, 2003 Report Share Posted July 10, 2003 NU är de så att jag vill ha tag på så kallade dog tags...Jag har sett dom finns på miltaryshop.. Men nu är frågan... är de nån som har beställt därifrån.. För de finns tre olika alternativ Jag vill ha den som är på bilden vilken är de då? Och är de inget ingraverat kan man få allt ingraverat lr måste man göra de själv någonstans.. Tack på förhand VÄlkommen till forumet! Glöm inte att fylla i din profil. ;) <<Nilsson>> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hauta Posted July 11, 2003 Report Share Posted July 11, 2003 milotärlagret finns att köpa de skriver in text också det leverar och allt är bra så! jo tjena..... på militäragret sa du att de fanns... och de är sånna där amerikanska id brickor jag har redan den svenska stora... Hemsida till den sidan för den jag har hittat heter www.militaryshop.com Och där kan man som sagt beställa tre olika, är osäker på vilken och om dom graverar för de framgår inte på sidan och jag hittar ingen email lr telenummer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hauta Posted July 11, 2003 Report Share Posted July 11, 2003 VÄlkommen till forumet!Glöm inte att fylla i din profil. ;) <<Nilsson>> Jo visst ska ja fylla i =) men sitter på jobbet nu.. 8| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4A1 Posted July 11, 2003 Report Share Posted July 11, 2003 www.militarlagret.com klicka sedan vidare till dogtags å beställ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted July 11, 2003 Report Share Posted July 11, 2003 Ahhh, jag behöver dessa.. http://www.tadgear.com/edged%20tools/tad_g...um_dog_tags.htm B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hauta Posted July 13, 2003 Report Share Posted July 13, 2003 Ahhh, jag behöver dessa.. http://www.tadgear.com/edged%20tools/tad_g...um_dog_tags.htm B) jo dom var jävligt fresch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts