Pederb& Posted August 16, 2022 Report Share Posted August 16, 2022 Är det någon som vet varför det står ett helt gäng Tgb 15 utanför Mercedes i Södertälje? Dom har stått där sedan långt före sommaren Tgb 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederb& Posted August 21, 2022 Author Report Share Posted August 21, 2022 Ingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FurirJönsson Posted August 23, 2022 Report Share Posted August 23, 2022 Jag tror att de tas in och koppliteras m3d specifikt svensk utr där. Det brukar fonnas bilar där då och då.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederb& Posted August 24, 2022 Author Report Share Posted August 24, 2022 Visst det fattar jag, men så länge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted August 29, 2022 Report Share Posted August 29, 2022 On 8/24/2022 at 8:49 AM, Pederb& said: Visst det fattar jag, men så länge? Komponentbrist? Folk får ju vänta i över ett år på nybeställda bilar för att det inte går att få tag i delar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederb& Posted August 30, 2022 Author Report Share Posted August 30, 2022 Inte bra men möjligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts