Kronan_92 Posted December 12, 2021 Report Share Posted December 12, 2021 Hoppar man fallskärm under AROU-utb? Frågar då jag fick nej av läkare till fallskärmshopp i somras pga problem med trumhinnorna (som jag fått vid dykning men som inte påverkar hörsel el övriga funktioner). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilo3 Posted December 14, 2021 Report Share Posted December 14, 2021 On 12/12/2021 at 7:48 PM, Kronan_92 said: Hoppar man fallskärm under AROU-utb? Frågar då jag fick nej av läkare till fallskärmshopp i somras pga problem med trumhinnorna (som jag fått vid dykning men som inte påverkar hörsel el övriga funktioner). Nej, hela utbildningen, förutom några enstaka dagar, sker i Halmstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAIZAI Posted March 23, 2022 Report Share Posted March 23, 2022 Har du spräckt runda fönstret eller skadat ovalafönstret så kanske fallskärmshoppning inte är det bästa men då har du även fått permanenta hörselskador/hörselnedsättnig, annars har jag jäkligt svårt att se att du skulle få hoppstopp för öronen. Kroniska problem med tryckutjämning? Var det en flygläkare eller vanlig kvacksalvare du gick till? Jag skulle nog be om ett annat utlåtande från någon som förstår sporten bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts