M4A1 Posted July 3, 2003 Report Share Posted July 3, 2003 Är det nån som har testat det spelet och tyckte det va kul? Senare ska man ju kunna spela på internet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 3, 2003 Report Share Posted July 3, 2003 Det går att spela Socom på internet redan idag. Håller mig dock hellre till Xbox Live. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted July 3, 2003 Report Share Posted July 3, 2003 Har spelat demot och det var väldigt bra. Lite svårt att komma in i när man e van vid pc. Men när man väl fattar var alla knappar sitter och vänjer sig vid perspektivet (tredje person) och hur man ger order till sitt team så e det full fart. Lite dålig AI tyckte jag, kanske beror på att det var en "övnings" bana. Ser fram emot att spela det i multiplay. Fem bananer av fem möjliga Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4A1 Posted July 4, 2003 Author Report Share Posted July 4, 2003 Det går att spela Socom på internet redan idag. Men när jag har fråga på olika spelbutiker så har dom sagt att nätverksadaptern inte kommer förren senare i sommar Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsky_517 Posted July 4, 2003 Report Share Posted July 4, 2003 VA?! får man ingen adapter till??? polaren köpte ett igår, jag får hör vad han fick med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 4, 2003 Report Share Posted July 4, 2003 Vet inte om adapter ingår, man kanske måste importera den. Man får med ett headset iaf. Mer info: http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...ProductId=63459 dxl: Spelet har fått kritik får att fiendens AI ska vara dålig, men det besväras man ju inte av när man kör online. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4A1 Posted July 4, 2003 Author Report Share Posted July 4, 2003 Det enda som ingår är ett headset. Adapter får man köpa separat, det är iallafall vad jag har hört Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.