Jump to content

arvika festivalen

bushman

Recommended Posts

Har förmodligen lyckats mygla till mig ett backstagepass till arvika-festivalen.

fast jag vet inte om jag åker upp än.

måste fixa ett boende först, man vill ju inte bo på den mysiga funktionärscampingen, "GULAG 19".

där man blir jagad av säkerhetsfuntionärer. bara man dricker päronsoda i grön flaska eller pratar för högt.

men annars så är det rätt trevligt i västra värmland.

så återigen någon annan som skall upp och bli dretfull i arvika folkets park?

Bushman

hörde rycktas om att det gamla hedliga synthbandet FRONT 242

skulle komma är detta rätt uppfattat??

//Livhusaren :D  :lol:

Helt rätt.... Tyvärr Suger dom nuförtiden... har gott ifrån grundkonceptet tyvärr, för mycket technotjafs... såg dom förra eller förrrförra året på Tinnitus i stockholm tror jag...

DAMN, Kommer inte iväg till arvikafestivalen i år, men som tur är det inte så fruktansvärt många bra band, ijallefall om man jämför med förra året.... The cure!!!!!! :winner:

vad gäller front vet jag inte men kolla på www.galaxen.se.

att festivalen är trevlig håller jag med om, jobbade där i sju år men orkade inte med säkerhetsfolket.

det råder ett totalt alkoholförbud på alla som jobbar på festivalen.

eftersom jag jobbade ca fyra timar om dagen, så tycker jag att som 30-åring kan man ta vara på sig själv, och ta en öl på en krog i centrala arvika utan att bli antastad av övernitiska 19-åringar.

man fick inte ens dricka öl innan festivalen började, om man hjälpte till att bygga staket

:banana

och funktionärscampen har den värsta ljus och ljusdisiplinen jag någonsin råkat ut för.

tre tillsäjningar och man kastades ut från festivalen. :D

därför har jag myglat till mig ett backstagepass och tänker supa huvet i små atomer om jag lyckas hitta något bra boende utanför festivalomr.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...