AlbinH Posted March 19, 2021 Report Share Posted March 19, 2021 Hej. Jag tänkte lägga mitt träningsprogram under och hade uppskattat om ni kunde ge mig tips osv inför krävande militärutbildningar. Måndag Löpning 10km 600m höjdskillnad Tisdag BJJ på morgonen, gym på kvällen Onsdag Gym Torsdag Löpning 5km intensivt Fredag BJJ på morgonen, Valfri martial art på kvällen Lördag Vandring 25kg i ryggsäcken 3 timmar ca 20kmSöndag Löpning 12km+ Stretchar 3,5 timmar var vecka Tacksam för Idéer Albin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverkerino Posted March 26, 2021 Report Share Posted March 26, 2021 Du får specificera mer vad du menar med "gym". Schemat ser helt ok ut, skulle tipsa att du kör ett upper/lower-schema på gymmet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
27Kilo Posted March 27, 2021 Report Share Posted March 27, 2021 Ta en titt på DEN HÄR, en träningshandbok försvarsmakten knåpade ihop för ett antal år sedan. Det enda jag skulle anmärka på att att du inte har en enda dag för återhämtning, vilket är av vikt även om du sprider ut muskelgrupperna över veckan. Sedan vet jag inte vilken nivå du utgår ifrån, men det är allt för vanligt att man börjar med ett allt för ambitiöst träningsprogram som snabbt blir tråkigt och sedan tappar man sugen. Börja lagom och öka på allt efter som. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts