Panzer 0 Posted February 8 Report Share Posted February 8 (edited) Hej! Som rubriken lyder, kan jag hämta ut uniform M/87 (daglig dräkt) som Gss/t för att bära den på ett bröllop? Om jag kan göra det antar jag att jag inte bara kan valsa in på förrådet och begära ut en. Kontaktar jag mina gamla befäl? Kvm? Kan de neka mig att hämta ut en, och i så fall varför? Tacksam för svar! Panzer Edited February 8 by Panzer Quote Link to post Share on other sites
Ormtunga 12 Posted February 8 Report Share Posted February 8 Rent praktiskt är det nog enklast att kontakta din pluton/kompanichef och höra efter vad som gäller. Jag vet inte hur det ser ut på ditt förband men på mitt var det senast så att man behövde visa upp en beställning underskriven av behörig befattningshavare för att plocka ut något alls utöver grundtilldelningen. Quote Link to post Share on other sites
NericiaBrigade 0 Posted Monday at 01:34 PM Report Share Posted Monday at 01:34 PM Rent formellt så skall det vara tillåtet men håller med Ormtunga, kontakta PC och fråga hur du skall gå till väga. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts