binne21 Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 15-årig grabb här som är intresserad av att göra lumpen. Dock är det så att min barndom har varit skitig, saker som att min fader lämnade mig, jag har varit utstött och mobbad osv, dock har det förbättrats senaste tiden och jag har skaffat åt mig en bra kompisgrupp. Min fråga är, vad ska jag säga om detta på intervjun? Ska jag nämna allt detta och vara så ärligt som möjligt så jag syns som hårdhudad, eller ska jag ljuga och säga att jag har haft en bra barndom? Är en stark kille, har helt okej kondition så är ej oroad över den fysiska delen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AR123456789 Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 Om du är 15 nu har du väl som minst drygt 2 år kvar tills du ens ska skicka in mönstringsunderlaget i enkätform? Vad du ska säga på en eventuell psykologintervju är ingenting du behöver lägga någon tankemöda på nu. Fokusera på att få en bra tid på gymnasiet, håll igång med träning och plugg, håll dig borta från droger och kriminalitet, ha ett normalt socialt umgänge, lev ett vettigt men normalt tonårsliv helt enkelt. Ställ sen frågan igen när du faktiskt vet om du ens ska mönstra. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts