SkytteSoldat Posted June 28, 2003 Report Share Posted June 28, 2003 Tjena grabbar!! Som rubriken lyder så rycker jag in på P4/Kvarn som Skyttesoldat Stridsfordon. Kommer att vara i Grenadjärkompaniet. jag rycker in den 25 Augusti och nu har jag många frågor kvar som behöver besvaras För det första: Finns det någon mer som kommer att ha samma utbildning som jag och finns det någon här som ska till Kvarn också?? Vad det gäller beffatningen så har jag läst allt på varenda sida man kan hitta sådan information om Skyttesoldat stridsfordon. Men nu är det så att bästa informationen kommer från någon som har redan gjort lumpen som Skyttesoldat Stridsfordon Så, finns det någon trevlig individ som kan förklara för mig vad som väntar mig?? Jag är väldigt nyfiken och helst av allt vill jag lära känna lite folk som kommer att ha samma befattning som jag ha det bra all! och tack i förhand!!! Puss o Kram// Skytteslusk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 28, 2003 Report Share Posted June 28, 2003 Sök lite i det här forumet. Ämnet har debatterats ett antal gånger. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Assvinn Posted June 28, 2003 Report Share Posted June 28, 2003 (edited) Ryckte in i måndags på grenadjärkomp. Edit: Svar på skyttesoldats fråga, Ja på kvarn. Edited June 28, 2003 by Assvinn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkytteSoldat Posted June 28, 2003 Author Report Share Posted June 28, 2003 Sök lite i det här forumet.Ämnet har debatterats ett antal gånger. The Swede Ju jag har, massa gånger Men fortfarande hittar inte något med just den info jag behöver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkytteSoldat Posted June 28, 2003 Author Report Share Posted June 28, 2003 Ryckte in i måndags på grenadjärkomp. P4 kvarn?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts