Jump to content

Recommended Posts

Hej, kollat runt en hel del om CV 90 då det är ett nytt fordon i spelet War thunder och vad jag kan se så verkar tornets "snurr hastighet" vara väldigt låg om man jämnför med uppvisningar jag sett. är det någon som har tillgång till mer info om just dessa specifikationer?

Nu vet jag inte hur långsamt det går i war thunder, men antagligen långsammare än i verkligheten.

En anledning till att göra det långsamt i ett spel är ju för att det ska bli lite match.

Räcker det med att jag säger att ett varv i verkligheten går snabbt?

Just now, Chassi said:

Nu vet jag inte hur långsamt det går i war thunder, men antagligen långsammare än i verkligheten.

En anledning till att göra det långsamt i ett spel är ju för att det ska bli lite match.

Räcker det med att jag säger att ett varv i verkligheten går snabbt?

alltså jag har ju sett att de kan gå på ungefär 6 sekunder, vilket skulle vara ~60 grader per sekund, i spelet ligger de på 13.6, det enda jag igentligen behöver är en referens till en manual dokument eller dylikt

• Super Administrators

Jag låser denna tråd då den behandlar känslig prestanda av vapensystem som är i drift.

/Henke - BlåGul

• Like 1
  • henke locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By woodchip
      Hej!

Har någon bilder på ett motorpaket till Strf 90?

Har funderingar på om man kunde modellera ett motorbyte i framtida modellbygge....

Tack på förhand / Stefan
  • Create New...