Tjorven Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 Lite nya filmer finns nu att kolla på. NBF och Amf. Funkar dåligt med min dator men det kanske går bättre för er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 hmm vart hittar man dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Här hitta jag några filmer: http://www2.mil.se/framtid/film/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PHP Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Det har inträffat ett allmänt fel. Ovanstående trevliga felmeddelande får jag när jag försöker spela upp "Amfibiekåren 2004". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Öppna länken i ett nytt fönster så ska du se att det funkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 nopp dom funkar inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Konstigt... Jag hade också problem med att få dem att funka. Fast nu när jag öppnar dem i ett nytt fönster så funkar de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Hehe, försvaret överger inte den pumpande technomusiken i sina filmer =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Synd att man inte kan ladda ner dom, eller jag kan inte iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lillan Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Tack för filmtipset, nu har man något att göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Någon som vet vart man kan hitta Flygvapnets film, med Ace of Base sjungande i bankrunden, ni vet vilken jag menar... //fairfax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 SAAB hade den tidigare på sin Gripen sida, men den är omgjord nu och vad jag kan se så finns den inte kvar.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 oki, tråkigt, hade velat ta en titt på den. Men det var SAAB som gjorde videon? //fairfax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Nej det tror jag inte, tror dock att det inte var så svårt att övertyga flygvapnet att vara med......det är ingen dålig PR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 fairfax gå in på denna länken http://www.perfect-world.net/videos/ och klicka på "Travel to romantis", så får du se videon Inte bästa kvalitet men ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted June 18, 2002 Report Share Posted June 18, 2002 ja!!! jag fick det att funka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 I Travel to romantis videon så flyger dom över ett slott. Läckö slott. Det ligger 4 mil från F7. Fin bild: Jag får inte heller Amf videon att funka :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 den där NBF filmen påminner ju mest om nåt amerikanskt försök till framtida krigsfilm =) amf-filmen funkar inte heller för mig...har inte realplayer nämligen, lär va därför! kanske fler som inte har det? dock så har jag sett filmen på saco-mässan, den är asbra gjord =) Där snackar vi rekryteringsfilm! Nån som håller med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 Jag har realplayer(tyvärr :( ) fast jag kan iaf inte kolla på Amf filmen ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Predator Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 Samma skit för mig. Kan det bero på att man har windows XP? Har iaf för mig att det är andra saker som inte funkat pga av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 Jag har XP och det funkade för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Predator Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 Har du ADSL också? Annars kan det vara det som gör att det krånglar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super Matrosen Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 Första 2 gångerna fungerade den inte för mig heller men sedan så gjorde den det..skumt men sant.Så skam den som ger sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted June 19, 2002 Report Share Posted June 19, 2002 Funkade inte för mig heller (XP, ADSL), MEN jag hittade en "workaround" Högerklicka på realplayerikonen istället för vänsterklicka. Välj sedan "spara mål som" och spara den lilla HTML sidan på hårddisken. Öppna sedan sidan och tryck på play i realplayerrutan som kommer upp. Då ska det fungera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts