Jump to content

Rums prydnader

Mattsson

Recommended Posts

:baskerKav: En naturlig fråga ... varför? Nog för att lite hylsor från diverse tyngre vapen kan göra sig bra i vilken MÖP:s hem som helst, men ett skelett ...

Vargas: Jag har funderat på att skaffa ett pga stort intresse för träning och anatomi, det är mycket lättare att förstå hur en led beter sig om man har en modell framför sig samt var musklerna fäster osv.

Då förstår jag. Min första tanke var att det är ett ganska makabert sätt att inreda. Fast å andra sidan en massa bilder på militära fartyg och stridsfordon kanske också är makabert i vissas ögon ...

Det är därför ett skelett är så passande plus att jag inte har en aning om vart man får tag i tomhylsor från tyngre vapen :baskerKav: och om jag hade vetat det skulle jag kommit som ett skott (hehe)och skaffat det

Guest Fågel Fenix
Det är därför ett skelett är så passande plus att jag inte har en aning om vart man får tag i tomhylsor från tyngre vapen :/  och om jag hade vetat det skulle jag kommit som ett skott (hehe)och skaffat det

om du vill ha hylsor och blinda bulor så kolla på tradera.se :ph34r:

Det är därför ett skelett är så passande plus att jag inte har en aning om vart man får tag i tomhylsor från tyngre vapen   :baskerHV:  och om jag hade vetat det skulle jag kommit som ett skott (hehe)och skaffat det

Åk till Lombens skjutfält i Kalix. Där ligger det 40-mm hylsor i drivor :P

Det är därför ett skelett är så passande plus att jag inte har en aning om vart man får tag i tomhylsor från tyngre vapen   :/  och om jag hade vetat det skulle jag kommit som ett skott (hehe)och skaffat det

Åk till Lombens skjutfält i Kalix. Där ligger det 40-mm hylsor i drivor :P

Ögonstenen i hylssamlingen är nog 12cm hylsan som avfyrats från en av KA2:s fina 12/80-pjäser. Den håller så sakteliga på att fyllas med växelmynt. Bra att ha som backup när man bränt det sista från lönen på MÖP-iga prylar ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...