Jump to content

Träningsböcker

Mattsson

Recommended Posts

Läs det som finns på svenska arméns hemsida (Kustjägarnas träningsprogram t ex) så har du nästan motsvarande på svenska, navysealsträningen är inte så avancerad att det är värt att lägga ner pengar på den.

Den cirkulerar även som pdf på nätet så det är kanske en lösning.

Vill du få bra resultat så skulle inte jag följa någon av dessa program som grundträning då det finns bättre upplägg.

• 3 years later...

har Chris Ryan´s SAS fitness book. tycker den ger en väldigt bra in blick i allt man behöver tänka på, allt från från mat till vila och mimimera dom psykologiska motsträvigheter det finns med tränning.

rekomenderar den verkligen

har Chris Ryan´s SAS fitness book. tycker den ger en väldigt bra in blick i allt man behöver tänka på, allt från från mat till villa och mimimera dom psykologiska motsträvigheter det finns med tränning.

vart har du inhandlat den någon stans?

har Chris Ryan´s SAS fitness book. tycker den ger en väldigt bra in blick i allt man behöver tänka på, allt från från mat till villa och mimimera dom psykologiska motsträvigheter det finns med tränning.

Den finns hos en massa nätbokhandlare.

www.bokpris.com letar gärna upp den billigaste: Chris Ryan's SAS Fitness Book

Adlibris.se är en bra och billig bokhandel som rekommenderas varmt.

Den finns hos en massa nätbokhandlare.

www.bokpris.com letar gärna upp den billigaste: Chris Ryan's SAS Fitness Book

Adlibris.se är en bra och billig bokhandel som rekommenderas varmt.

ah tack för tipsen, men slängde mig ut i cyberspace :banghead: så fort jag läste om boken och hittade den på internetbokhandeln.se :P

• 7 months later...
  • 2 months later...

Jag vill varna för en del fitnessråd som riktar sig till kvinnor.

Anledningen: de metoder som beskrivs går oftast inte ut på att bygga styrka inför värnplikt, utan på att bli smal, få platt mage (utan rutor) och liten röv. Mer på yta än innehåll, således. Därtill sprider reportage i stil med "SÅ får du PLATT MAGE", "GÅ NED 5 KG med Pilates" etc. ett osunt magert kroppsideal.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...