edolF Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 Som titeln lyder. För att kunna gå in dom och vänja fötterna vid dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
27Kilo Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 Det beror på vad du rycker in som. De som går frivilligutbildning, GU-F, får i regel ut sin utrustning innan inryck från deras respektive hemmaförband. Om du rycker in pliktad (eller frivilligt pliktad) så får du nog vänta tills du är inskriven och får din utrustning på plats. Men det skulle nog inte skada att höra efter ifall du fått några kontaktuppgifter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edolF Posted March 4, 2019 Author Report Share Posted March 4, 2019 Är frivilligt pliktad. Enligt yrkesvägledaren så skulle jag få besked imorgon om jag får mitt första val. Borde komma med kontaktinfo, så får ringa då! Tack för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mulltin Posted July 28, 2019 Report Share Posted July 28, 2019 Lv6 delar ut kängor innan inryck om man deltar vid informationshelgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts