Jump to content

Presentation av er själva

JohnDoe

Recommended Posts

Hallå på er!

Jag är ganska ny på det här forumet och vet inte så mycket om de personer som postar här dagligen.

Det skulle vara kul att veta lite mer om folket här på SoldF...(då kan man se om man har fått rätt bild av folk)

så därför startar jag den här tråden där man kan skriva en rad om sig själv.

Så var inte blyga/hemliga nu :huh:

Jag börjar väl själv:

Jag heter John, är tjugo år och bor på kalkstens-Hawaii (Gotland)

har tyvärr inte fått göra lumpen pga "fysisk otillräcklighet" har dock ett stort intresse av det militära pga av en far som är med i Hemvärnet.(minns tillbaka till pojkåren då man satt i Hv-förråden och bläddrade igenom häften med sovjetiska stridsvagnssiluhetter)

Arbetar i en färgbutik och på den lilla fritid som jag har spenderar jag med polare, golf och en hel del filmtittande.

ja det var mitt lilla liv, vem är nu på tur? :dong:

Iställer för att klaga så ställer jag upp!

"Heter Erik och är 19..ska in i lumpen nu den 28 juli och är väldigt motiverad delvis tack vare denna sajt!! ¤fjäsk men sann¤

Har brud och tränar mest på fritiden!

:dong:

Om du och alla andra som inte har gjort det fyller i sin profil ordentligt så behövs inte sådana här trådar!!!

Du är ju för fan drygare än jag. Han är ju nykomling för bövelen.

Casca

Hörru Ing-KB. Lugna ner din kaxiga stil.

Är det någon som ska komma och vara spydig på det här forumet så är det jag och övriga blågula. (oavsett vad det gäller)

Vi säger lugnt och försiktigt till folk att fylla i sina profiler så mycket de har lust med här bara..

Har en annan gammal tråd någonstans där jag tjatat på er om det. Behöver inte skriva in något mer i den här tråden, den tas bort om ett par dagar, frågor?

/BlåGul :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...