Jump to content
Sign in to follow this  
mskompass

Handtag under sängen

Recommended Posts

Är det någon som vet vad handtaget under sängarna i mitten har för användningsområden förutom att man slår huvudet i dom hela tiden. Det enda dom har varit bra till än så länge är att man kan ha lite pull ups träning med dom men jag tror inte att det är huvudsyftet att man ska träna i sängen.
Finns det någon där ute som har svar på vad detta mystiska ting kan användas till. 

Edited by mskompass

Guest
1 hour ago, mskompass said:

Är det någon som vet vad handtaget under sängarna i mitten har för användningsområden förutom att man slår huvudet i dom hela tiden. Det enda dom har varit bra till än så länge är att man kan ha lite pull ups träning med dom men jag tror inte att det är huvudsyftet att man ska träna i sängen.
Finns det någon där ute som har svar på vad detta mystiska ting kan användas till. 

Har du ryckt in?  låter som att du har kul göra pull ups och inverted rows i sängen! :D

Nej är bara en simpel hemvärnare men upptäcker det då och då när man är på kurs. :P

Guest
1 hour ago, mskompass said:

Nej är bara en simpel hemvärnare men upptäcker det då och då när man är på kurs. :P

Okej! :D  fick bilden i huvudet att ni hade så roligt som många säger att man har undr GU xD

Handtagen är väl där för att bära skiten efter man vikt ihop allt eller hjälpa en upp liksom? Vet också att dom var ivägen när jag övernattade vid mönstringen iallafall! :P

Edited by Guest

Jaja tyckte väl att dom var lite klena för pull ups jag var livrädd att dom små muttrarna skulle lossna och att jag skulle få sövningsmedel a´la metallstång.

Jag tror de är för att öva på, att hålla koll på vad som finns runt omkring dig. Hur sömndrucken du än är.

• Haha 1

kvarleva från forntiden. Innan vi fick dom lyxiga fluffiga skumgummimadrasserna och plywoodskiva, var där "nät"

"handtaget hade dubbel funktion , hålla ihop ramen  samt något som höll emot när tjockrövade hade tänt ut nätet.