johanp Posted June 16, 2003 Report Share Posted June 16, 2003 hur funkar det med röstning under lumpen? tänker främst på emu frågan som ska upp i höst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted June 16, 2003 Report Share Posted June 16, 2003 Du kommer att beredas möjlighet att rösta. Sen om det blir i fält, på kasern eller om du kommer att kunna besöka din vanliga vallokal låter jag vara osagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted June 16, 2003 Report Share Posted June 16, 2003 (edited) Kommer det inte gå att poströsta? Under KS06 fick vi rösta i val till riksdag och kommunfullmäktige så det borde inte vara några problem när ni till och med befinner er i Sverige. Vi fick dessutom en våffla för besväret. Kommer inte ihåg om det bara var en dag eller en vecka man hade på sig att rösta, hur som helst gjorde jag det med max 5 min marginal. Edited June 16, 2003 by 106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
facit Posted June 16, 2003 Report Share Posted June 16, 2003 Det bereddes ingen möjlighet för oss och röster när jag gjorde högvakten. Våra befäl glömde bort det! Det var SVÅRT att få ledigt för och gå o rösta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts