Jump to content
Sign in to follow this  
eit99

Tips på klocka?

Recommended Posts

Hej! Det är möjligt att denna tråd ligger lite fel, men visste inte var jag annars skulle lägga den. Jag rycker in i juli och måste köpa en bra klocka. Kan någon rekommendera en bra klocka som passar till försvarsmaktens verksamhet? Dvs upplyst display, vattentät, gärna tidtagarur osv. Helst inte alltför dyr.

Guest
2 hours ago, eit99 said:

Hej! Det är möjligt att denna tråd ligger lite fel, men visste inte var jag annars skulle lägga den. Jag rycker in i juli och måste köpa en bra klocka. Kan någon rekommendera en bra klocka som passar till försvarsmaktens verksamhet? Dvs upplyst display, vattentät, gärna tidtagarur osv. Helst inte alltför dyr.

Hört på de flesta håll att G-Shock klockorna är bra! Men är du ute efter något billigt och som har alla inställningar så finns det digitala klockor för under 200:- om du tittar hos Prisjakt! 

Hej Eit99!

Armbandsur är flitigt disukterat i dessa trådar.

20+ sidor sedan 2002

Samt denna lite nyare tråd.

Fortsätt gärna där, så stänger jag denna. 

/Henke - BlåGul

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Rickyasd
      Hej!

Jag ska rycka in i juli, och undrar vilken klocka jag bör köpa. Jag har kollat på lite olika, exempelvis G-shock, CWC, Seiko skx007 osv. Vad har ni för erfarenheter och rekommendationer? Vi pratar alltså om de lägre prisklasserna och inte Rolex-varianter.

Mvh

• By #snowman#
      Hallå alla!

Vänligen hjälp mig genom att rekommendera en klocka som är duglig i fält. Den ska gå att visa sig med även i det civila mörkret så den ska alltså vara lite estetiskt tilltalande också. ;)

Håll priset med SEK 2000 som tak.

Klockan ska tåla stryk och väta.

Det skall vara ett armbandsur...

Tacksam för tips...