Jump to content
Sign in to follow this  
DeepInVocalEuphoria

Körd vid mönstringen? Glömt att fixa fram grundskolebetyg

Recommended Posts

Är det kört? Jag visste inte att man lärde ha grundskolebetygen med sig till mönstringen som det verkar, har bara gymnasiebetygen! Jag vet inte heller hur jag ska hinna få fram grundskolebetygen innan 13:30 imorgon. Hur får man tag i dem ens? Det vet jag inte heller.

Vet ni hur det ligger till? Är det så illa som jag tror, att dom kommer skicka hem mig direkt? 

om du har gymnasiebetyg som är godkända så att säga så ser jag inte varför du ska ta med grundskolebetygen. under min mönstring kom jag med gymnasiebetygen i handen.

Hej mathee2, det gick bra utan! Jag bara tänkte, är nästan säker på att det inte stod på rekmynds kom-ihåg-lista förut att man behövde ta med sig grundskolebetygen, men nu när jag kollar så har de uppdaterat sidan. 

Väl inne hos psykologen så fick jag frågan vad jag hade för betyg i grundskolan, det blev ett ganska vingligt svar, haha! "Öööh, få se nu, hmm, jag kan inte minnas, jag tror att jag blev godkänd på allt" -något i den stilen! 0:) 

Men det kan vara ett tips till er andra, ta med er grundskolebetygen och allt annat som står på kom-ihåg-listan, även om det kanske inte låter så viktigt.