Jump to content

Spelar nån Vietcong?

Krögarn

Recommended Posts

Hej

Undrar om nån här spelar Vietcong?

Har kört fast nåt fantastiskt i banan "Evade& escape (tror jag den heter)"

Ur tunneln har jag hittat 2 vägar. En som går in i en hydda och en som går utanför hyddan. Problemet är att när jag sticker upp skallen så blir jag sönderskjuten på typ 2 sekunder. Fattar inte hur man ska klara det. Har testat att slänga upp handgranater men det verkar ju inte hjälpa.

Om nån har klarat denna banan så kan ni väl skriva hur ni gjorde?

Edit: såg nu att det fanns en lång tråd om detta spelet på nästa sida. Men tyvärr ser jag inte var man tar bort denna tråden.

Jag sköt på allt som rörde sig och allt som inte rörde sig sköt jag två gånger. :) Sen dog jag. Repetera allt detta ungefär 200 gånger så klarade jag mig till slut.

Guest Sudden

Är det den där natt-banan? Där det sitter ett gäng runt en lägereld och så?

Isåfall testade jag på alla möjliga vis. Men löste det tillslut utan våld! :D

Jag klarade efter många försök att smyga mig ut. :)

Om det är den banan jag tror det är så störtade jag upp ur hålet, sköt allt som rörde sig och retirerade förbi och bakom hyddan. Man kommer inte så långt pga bergen runtom men det ger andrum. När du kommit på något sånär avstånd från hyddan kan du pröva att kasta handgranater mot den, det ska finnas några oljefat (tror jag) som börjar brinna och bränner ihjäl många fiender.

I övrigt: mycket bly i luften, konstant rörelse och ett flitigt snabbsparande !

Hej

Undrar om nån här spelar Vietcong?

Har kört fast nåt fantastiskt i banan "Evade& escape (tror jag den heter)"

Ur tunneln har jag hittat 2 vägar. En som går in i en hydda och en som går utanför hyddan. Problemet är att när jag sticker upp skallen så blir jag sönderskjuten på typ 2 sekunder. Fattar inte hur man ska klara det. Har testat att slänga upp handgranater men det verkar ju inte hjälpa.

Om nån har klarat denna banan så kan ni väl skriva hur ni gjorde?

Edit: såg nu att det fanns en lång tråd om detta spelet på nästa sida. Men tyvärr ser jag inte var man tar bort denna tråden.

Har testat det på en polares dator, men mkin pallar inte med :(

Är det en massa fusk eller vad? :}

Japp, osportsligt måhända men oslagbart kul om man ska göra eldöverfall a-la repmånad.

giftfrompterodon "låser upp" fuskfunktionen

chtgrenades - handgranater

chtweap X - där X är vapen nummer 1-30

chtheal - full "health"

chthealteam - som ovanst. fast för hela gruppen

chtkostej - skadas ej av skott/explosioner men man skadas/dör fortfarande av fall från höga höjder

chtcannibals - alla NVA och VC får "kannibal"masker

cht3pv 1/0 - tredje persons vy på/av

chtammo - fyll på am.

Är det en massa fusk eller vad? :}

Japp, osportsligt måhända men oslagbart kul om man ska göra eldöverfall a-la repmånad.

giftfrompterodon "låser upp" fuskfunktionen

chtgrenades - handgranater

chtweap X - där X är vapen nummer 1-30

chtheal - full "health"

chthealteam - som ovanst. fast för hela gruppen

chtkostej - skadas ej av skott/explosioner men man skadas/dör fortfarande av fall från höga höjder

chtcannibals - alla NVA och VC får "kannibal"masker

cht3pv 1/0 - tredje persons vy på/av

chtammo - fyll på am.

HAHAHA, ja nu ska man kanske börja lira vietcong :D

Har klarat det nu.

Tidigare har jag gjort misstaget att skjuta när jag fortfarande är nere i tunneln. Då var dom beredda sen när jag gick upp.

Istället gjorde jag ingenting. Smög fram till tunnelslutet som är utanför hyddan. Klättrade upp ur tunneln och la mig ner och avvaktade. Sköt sen den patrullerade VC:n med ljuddämparpistolen. Smög sen vidare i lägret och hittade en hydda med massa vapen och handgranater. Slängde en handgranat mot lägerelden där alla sitter. Alla utom en dog. Resten av banan var ju sen inga större problem.

Eller hur lät det lätt? Men jag blev ju tvungen att load:a ett par gånger då handgranaten ibland missade totalt och inte dödade nån och då blev det ju rätt jobbigt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...