henrikalmgren Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Jag ska rycka in som 4:e skvadronare Januari 2005 och då undrar jag om ni som ser detta, har gjort lumpen som 4:e skvadronare eller håller på om ni kan skriva lite om vad ni gjort/gör och vad som är bra och dåligt med utbildningen. Så ni kan övertyga mig att jag kommer få 10 månaders trevlighet i Livgardet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredin Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Tjena! Jag har inte varit där men jag ska in på andraskvadron MP!! Är det högvaktssoldat eller bevakningssoldat du ska vara? MVH Fredin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoffe Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Ska Du rycka in på 4.e skvadron.. så skulle ja o ja var du byta illa kvick.. 10 månader med exercis putsa kängor o stå högvakt.. ås djävla tråkigt enligt mig.. bättre o söka till mp där ja låg iof hade vi också högvakter med de var få gjorde 1 på DH samt 2 på SS det räckte bra för min del.. Man gör inge kul alls nästan på denna skit skvadron.. Byt innan de är försent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celebrior Posted June 16, 2003 Report Share Posted June 16, 2003 Trevligt att möta en som ska rycka in på 4. Skvadron. Jag ska också dit i Januari! Här är lite länkar till sidor om 4. Skvadron, folk som gjör/har gjort lumpen där, du kan söka på dessa sidor för info och bilder m.m. : http://www.pluton1.tk/ http://fdom.ath.cx/marine/lankar.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Asgard Posted June 18, 2003 Report Share Posted June 18, 2003 Bered dig på mkt hästtjänst och stövelputs om du ska ligga på 4:e skv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap.Ranger Posted June 19, 2003 Report Share Posted June 19, 2003 Har en tjejkompis som ligger där just nu och det är som de säger. En massa Hästtjänst, puttsning av utrustning och högvakter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts