Guest chaze Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 Hejsan, Har fått mönstrings beslut om att jag ska bli vagnchef... Har kollat in vad det innebär och vet inte om jag är sugen på att göra detta. Min handledare sa att vagnchef hade passade mig perfekt men att Amfibie soldat hade passat mig bra också och funderar därför på att överklaga för att ansöka till Amfibie soldat istället. Har någon av er någon erfarenhet och input på detta om vad som är roligare att göra. Jag gillar fysiska utmaningar och tränat kampsport hela livet. Vagnchef låter bra men Amfibie soldat känns mer som något som jag personligen skulle gilla att göra. Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted March 8, 2018 Forumsledning Report Share Posted March 8, 2018 På vilket fordon och regemente har du blivit uttagen som vagnchef? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chaze Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Jag har blivit tilldelad position som vagnchef stridsfordon 90 på Skaraborgs regemente i Skövde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.