gurkan Posted March 1, 2018 Report Share Posted March 1, 2018 Har sett en del med en kortare variant av en komarock, tänk bomberjacka ungefär. Är den nåt man kan plocka ut på förrådet? //en frusen man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfie666 Posted March 1, 2018 Report Share Posted March 1, 2018 http://dokument.forsvarsmakten.se/unibest/Mkat/webb/Mkat/Mkat_kap_07/M7360-024000.htm Är det den här du menar? Har för mig att den tagits bort. Men inte helt hundra. Men det finns ju snugpaks sleeka elite. Den har fått bra kritik och är inte snordyr. Själv tillhör jag nu HV insats och köpt en brittisk softie på eBay. Det är identisk den på länken men inte lika dyr. Och måste säga att jag gillar den skarpt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
employed Posted March 1, 2018 Report Share Posted March 1, 2018 Värmejacka 08. Den delas inte ut längre. Mycket trevlig jacka när det inte är allt för kallt ute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts