Jump to content

Brud problem

Lord

Recommended Posts

jahapp!...då kysstes man med en söt flicka man känner i helgen då..vi var båda nyktra och jag hoppades att det skulle bli nått mellan oss. Men vad får man

Nej sånt där betyder inget för mig, visst är du söt men jag vill inte ha en pojkvän!

också är det ju en annan flicka man haft kontakt med som satan och vi gillade varandra som fasen, nu har man hamnat i kompis träsket..jag älskar dig", men inte som jag gjorde förr..utan som en väldigt god vän!"

happ..där sket ju den chansen också, för har man väl hamnat i kompis träsket kommer man aldrig ur! Det är en lag!

senare idag fick sa ju en annan flicka man känner som är ihop med en polare till mig att hade inte hennes pojkvän vart där samma kväll hade hon försökt ta mig för kvällen och att hon tycker jag är charmig och snygg!...räcker det inte med att man blivit bortvifftad av två singlar, ska man gå imellan polaren och hans flickvän nu också. Kan ju tillägga att hon också är skitsnygg.

Jag är ingen dålig gosse och enligt de flesta flickor absolut inte ful..så varför får jag aldrig tag på en flickvän och vad har jag gjort för att förtjäna detta? :blink:

finns det en gud är han fan ine snäll..eller så är jag utsedd som hans personliga narr.

Ibland hatar man världen och allt känns skit.

MVH/Lord

• Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Utgångspunkt: Flickor är onda

Lösningen: Bli ond själv (sök KJ ), bli dryg, elak och överlägsen och förnedra gärna så ska du se att det löser sig!

:lol::lol::lol:

Skämt å sido, av egen erfarenhet så får man både fler och snyggare tjejer om man beter sig som ett svin. Märkligt men de verkar lite maktfixerade, vissa av dem. Självklart finns det tjejer som inte har denna sjuka läggning.

Obs! Ta det med KJ med en nypa salt, alla vet att jägare innerst inne är snälla som små rosa teddybjörnar. :)

Jorå Tjejer är inte några snälla varelser, visst finns det väl guldkorn, men dom är få. Just det här med polarens tjej, skulle du berätta för honom, så han har ögonen på henne.

Sen det här att man har ingenting för att man är snäll, blir bara utnyttjad, så är det nu i världen tyvärr.

Va tuff, och skit i dom, så blir dom intresserad, konstigt men så är det. :)

Det finns inte ett starkt och ett svagt kön. Det finns däremot ett ont kön och det är inte männen... Mina tjejkompisar brukar inte riktigt gilla den inställningen men den stämmer (som redan visats i denna tråd).

Väntar med stor förväntning på några bra tips. Brukar aldrig förstå när brudarna är intresserade, får bara höra det efteråt när det är för sent!

Uppmärksam som en iller??? :)

:lol: <- SFC Zac kärlekskrank

Som sagt, dom är som apor, släpper inte en gren förens dom håller i nästa.

Mitt råd! Lär känna din fiende…

En del töser ska krusas å daddas med för att man ska få utdelning, en del ska ignoreras och nonchaleras för att dom ska bli intresserade.

själv träffade jag en tjej igår som hade pojkvän (vet inte om jag visste det då eller hörde sen) och som inte alls visade tecken på vara intresserad. Ska inte gå in på detaljer men inget hångel men mer än kramar om man kan säga så. Fråga om hon vill träffas eller försöka hålla kontakt eller något. Nej nej. sen träffar man henne på natten när allt är slut. En kram och "lova att du aldrig glömmer mig".. Shit så lack man blir. Inte kommer jag glömma henne men vad vill hon egentligen och visst finns många söta tjejer men hittils under min livstid bara träffat 2 tjejer som henne. Denna är jag jätte bra kamrat med (vilket inte är så tokigt) och den andra har jag lovat att aldrig glömma men hon ville inte ha mer kontakt (?)... usch tjejer är inte onda dock blir det kosenkvenserna av deras handlande.

granQ som har 4 dagar på sig att leta upp flickan igen för sen blir det skövdes flickor som få se upp.

:wub::wub: så töntig världen kan vara.

Passar på säga GB glass "slogan" som gäller för alla riktiga män. kantig utanpå men mjuk inuti

Aha, inte anade man att här var så fullt av lovejunkies? :wub:

Efter två mer eller mindre misslyckade förhållanden under de senaste två åren, så har jag själv beslutat att lägga det här med tjejer på hyllan temporärt. Många verkar tro att man måste ha någon att vara tillsammans med för att vara lycklig, men så som jag har förstått det så blir man inte särskillt mycket lyckligare tillsammans med någon, om man inte är det ensam.

Därför har jag lagt ner det där på obestämd tid. :D

Vad ni än gör, så låt inte känslorna styra er, jag citerar Timothy Leary;

”Romantic poetry and fiction of the last 2,000 years has quite blinded us to the fact that emotions are a low mammalian form of jungle consciousness. Emotional action are the most contracted, dangerous form of fanatic stupor. Any pesant, any child can tell you that. Beware of emotions. Watch out for the emotional person, the heavy-breathing lurching Latin lunatic. The emotional person is turned off sensually. Hir body is a churning robot; s/he has lost all connection with cellular wisdom or atomic revelation. Emotions are addictive, narcotic, and supefacient. Like an alcoholic or a junkie, the frightened persons activates hir favorite mammalian circuit.

Moods such as sorrow and joy accompany emotions. Like a junkie who has just connected, the emotional person feels good when s/he has scored emotionally - i.e. , put someone down or been beaten down.

Conscious love is not an emotion; it is serene merging with yourself, with other people, with other forms of energy. Love cannot exist in an emotional state. The great kick of the mystic experience is the suddent relief from emotional pressure. The only state in which we can learn, harmonize, grow, merge, join, understand is the absence of emotion called security, attained through fine-tuning the emotions.”

:wub:

jahapp!...då kysstes man med en söt flicka man känner i helgen då..vi var båda nyktra och jag hoppades att det skulle bli nått mellan oss. Men vad får man

Nej sånt där betyder inget för mig, visst är du söt men jag vill inte ha en pojkvän!

också är det ju en annan flicka man haft kontakt med som satan och vi gillade varandra som fasen, nu har man hamnat i kompis träsket..jag älskar dig", men inte som jag gjorde förr..utan som en väldigt god vän!"

happ..där sket ju den chansen också, för har man väl hamnat i kompis träsket kommer man aldrig ur! Det är en lag!

senare idag fick sa ju en annan flicka man känner som är ihop med en polare till mig att hade inte hennes pojkvän vart där samma kväll hade hon försökt ta mig för kvällen och att hon tycker jag är charmig och snygg!...räcker det inte med att man blivit bortvifftad av två singlar, ska man gå imellan polaren och hans flickvän nu också. Kan ju tillägga att hon också är skitsnygg.

Jag är ingen dålig gosse och enligt de flesta flickor absolut inte ful..så varför får jag aldrig tag på en flickvän och vad har jag gjort för att förtjäna detta? :wub:

finns det en gud är han fan ine snäll..eller så är jag utsedd som hans personliga narr.

Ibland hatar man världen och allt känns skit.

MVH/Lord

Finns ju "roligare" nyheter man kan få. Men personligen har jag haft några KK

förhållanden där tjejerna har blivit förälskade trots överenskommelse

om att hålla det på en fysisk nivå. ( De kan inte rå för att dom utvecklade känslor

oavsett vad man bestämt, lika lite som jag rår för att jag inte "trillade dit" ).

I de här fallen hade jag inget annat val än att avsluta förhållandena trots vissa

protester om att vi kunde träffas ändå. Vill ju inte ge någon falska förhoppningar

samt att det blir väldigt ojämna förhållande där ( i mitt fall ) tjejerna blir mer lidande

ju längre tiden går. Räckte att jag kände mig som ett svin ändå!

Det där drabbar nog bägge könen i lika stor utsträckning. Jag kan bara beklaga

att det inte gick vägen för dig den här gången, nästa gång kan det vara flickan

som tar smällen. :(

Är DU då en ond kille? :wub:

Lösningar

1 Var ond

2 bete dig som ett svin

3 skit i dem så kommer de till dig

4 man är lycklig utan dem!

dessa fyra ska jag fan komma ihåg och leva efter resten av livet!

ska även total ignorera dessa 2 flickor och se ifall de kommer till mig :wub:

"dumma flickor :wub: "

Sant, sant!

Kvinnor är motsatsen mot oss goda grabbar, dom är falska som få varelser.

Men en sak e dom bra till och det är att avbelasta fröken höger!

Skämt åt sido, jag vill ha en kvinna att älska, som älskar mig.

Kan bara instämma med föregående talare, kvinnor är onda varelser.

Det finns ju två vägar att gå: good guy/bad guy

Snälla killar "vinner" säkerligen i slutet men då måste de genomgå ett halvt liv utav svineri.

"Bad guys" vinner just nu och man lever ju i nuet.

En kombination kanske är det bästa??

P.S. Sicket mys-foru detta har blivit.

B) Bäste Lord B)

Det finns ett ordspråk som låter så här "Där man fienden sig som tryggast,där slår  vi

till" använd det i mot henne då kommer hon säkert att mjukna..

Mvh Livhuhsaren :D  :)

Den här taktiken skulle jag gärna vilja få ett exempel på :((

Har precis (förra lördagen) gjort slut med min sambo (varit i lag i 3 år ganska precist) och efter visst räknande har jag från januari 1995 tillbringat 7,5 år med två seriösa samboförhållanden samt ett kortare däremellan (på 0,5 år) och här är jag nu igen utan en aning om vilka spelregler som gäller på kebabmarknaden så jag är också i behov av vägledning om hur man hittar rätt. För jag har lovat mig själv att nästa gång (om det blir någon) så ska det vara 115% rätt innan det blir förlovningar och sammanflyttningar.

Den här taktiken skulle jag gärna vilja få ett exempel på  :blink:

Har precis (förra lördagen) gjort slut med min sambo (varit i lag i 3 år ganska precist) och efter visst räknande har jag från januari 1995 tillbringat 7,5 år med två seriösa samboförhållanden samt ett kortare däremellan (på 0,5 år) och här är jag nu igen utan en aning om vilka spelregler som gäller på kebabmarknaden så jag är också i behov av vägledning om hur man hittar rätt. För jag har lovat mig själv att nästa gång (om det blir någon) så ska det vara 115% rätt innan det blir förlovningar och sammanflyttningar.

tror du är en sån som borde kunna ge vägledning hur man hittar rätt. Men det är som alla säger. bete dig som ett svin om du vill få en tjej snabbt och enkelt. Annars gör man som mig, försök vara snäll en sann riddare och hoppas att det finns någon tjej där ute som till slut faller för en.

För hur många vill leva viserligen med sällskap men i ett förhållande där dom måste vara svin?

Har precis (förra lördagen) gjort slut med min sambo (varit i lag i 3 år ganska precist) och efter visst räknande har jag från januari 1995 tillbringat 7,5 år med två seriösa samboförhållanden samt ett kortare däremellan (på 0,5 år) och här är jag nu igen utan en aning om vilka spelregler som gäller på kebabmarknaden så jag är också i behov av vägledning om hur man hittar rätt.

Det där med spelreglerna känns igen....efter 2,5 år med samma tjej och sedan in i spelet igen så känner man sig totalt "bortdribblad" från start...

Det har gått ett halvår sedan det tog slut... har fortfarande inte kommit in i spelet... too nice for my own good...

Man kanske skulle börja med någon extrem taktik...:

"Hej, jag heter.... Vill du ... med mig"

någon som någonsin fått den att funka med en tjej som du inte träffat förr?

Det där med att kombinera ond och good. Efter att ha varit god kille hela mitt (unga) liv så har jag märkt en sak. På klubben/festen de där tillfälliga tillståndet då man inte vet vem man raggar på (eller inte ska ragga på) så är man ond som satan själv. Men när man är ute och träffar tjejkompisarnas kompisar som man antagligen kommer träffa på nästa mys grillkväll så ska man visa sin inre fiiiiiina sida :P . Då lär de känna en, på en klubb fest hinner de inte se vilken trevlig prick du igentligen är utan är mer ute för nått spännande typ...

slut

Hmm... Brukar själv inte ha några problem med att få kvinnorna på fall.. :P

Men jag har ett superhett tips om ni vill få tjejer:

Gör inte lumpen!

Börja tjäna pengar!

Tjejer gillar inte fattiga lumpare!

ska börja ta på alla mina mörkaste kläder jag har och börja följa efter alla söta flickor sakta i skuggorna till de blir rädda och ringer polisen. ,O

Ska bli ond mot dem på heltid nu och såra dem som de sårat mig, pussa på dem och göra dem intresserade för att sedan blåsa bort dem!

Cinnes: det pappret ska jag printa ut och sätta upp överallt. tack ska du ha :)

mvh/ Lord :D

Man kanske skulle börja med någon extrem taktik...:

"Hej, jag heter.... Vill du ... med mig"

någon som någonsin fått den att funka med en tjej som du inte träffat förr?

Har inte testat just den men den här funkade:

"Jag blir så k#t när jag ser dig. Vill du ha mig?" B)

Ämen dra på trissor...snart får SoldF byta namn till "Broken Jägers Hearts Club" eller nåt..

Alla vi (nyblivna) singlar får väl ses å dräpa några kalla en vacker kväll och ösa lite!

Själv har jag glömt bort hur man raggar, och uppriktigt sagt har jag ingen lust heller.

Däremot är jag anmäld till alla tänkbara utlandsutflykter FM kan hitta på...

Ämen dra på trissor...snart får SoldF byta namn till "Broken Jägers Hearts Club" eller nåt..

Alla vi (nyblivna) singlar får väl ses å dräpa några kalla en vacker kväll och ösa lite!

Själv har jag glömt bort hur man raggar, och uppriktigt sagt har jag ingen lust heller.

Däremot är jag anmäld till alla tänkbara utlandsutflykter FM kan hitta på...

alla behöver något ställe att ventilera sig på.. och ärligt talat ka inte tänka mig bättre ställe.

Visst finns säkert "lunarstorms communites" på nätet som bara handla om hur jobbiga tjejer är men då fastnar man i det. Bättre här eftersom folk ges en chans att snacka ut men det egentligen handlar om krutrök med mera. Dvs man fastnar inte i ett "vi är barnen gud glömmer titta så synd det är om mig".

Föreslår att alla tar en spränghandgranat och hämta ut valfri skyltdocka på H&M och gör en symbolisk handling..

Oj oj oj. Det vad det finns många sårade själar här då! Kan meddela från säkra källor att tjejer inte alls vill ha "bad guys", så det så. Dessutom finns det massor med killar av ondo där ute.

Guest Dedicated

Tjejjer vill inte ha nån vel-putte, nån foglig liten varelse som bara lever för att göra henne lycklig. Nej, ha en stark personlighet och en egen vilja, bestäm aktiviteter på egen hand. Vill hon följa med så ok, annars gå själv. Ta befälet helt enkelt, inget man behöver vara speciellt typig eller dryg för heller. Kvinnor gillar att bli omhändertagna, det de absolut inte gillar är att man är som en liten valp som rantar runt fötterna på henne!

Facit; för dig gäller att du ICKE ger dig i lag med fruntimmer om inte din gruppchef kontrollerat deras status enligt SäkI Kvinna först! Det är en ORDER!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...