syte Ericsson Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Hoppas det finns en massa lurviga som varit och sett på en massa mc idag???? Jag var givetvis där..... och kollade och jobbade som ordonnans med att åka lite 258:a dock inte i spåret vilket jag tycker är synd... Hade varit finfint och testa lite. Störrebilder visas i sin helhet för sidan med alla endurobilder jag tog idag.... finns här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Vad det Naders Ericksson och gänget som körde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Jo, jag var också där; både igår och idag. Kollade dock inte på någon tävling utan gick runt och kikade på alla stridsvagnar, stridsfordon osv. Det kändes gött att kunna gå dit utan att bli kallad för MÖP eller liknande. Dom använder strv 122 som hinder/gupp! Jag kan komma på minst 1000 bättre användningsområden för den. Visserligen är 999 av dessa mindre politiskt korrekta, men endå. /softfeel - som vill återerövra vissa delar av Europa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Dom använder strv 122 som hinder/gupp! angry.gif Äsch se det som en utmaning istället. Hur många får hoppa på ett jordgupp som kan smälla till utav he****e och skjuta en projektil väldigt långt bort, samt köra iväg och mosa hela banan om den skulle känna för det :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.