Runningback Posted June 12, 2003 Report Share Posted June 12, 2003 Tjenare, någon som lirat bf1942? sjuk bra grafik och detaljer för panzer I - V, även den "lilla" Tigern. mycket trevligt spel för den krigsgalne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted June 12, 2003 Forumsledning Report Share Posted June 12, 2003 En tråd om lite BF1942 http://forum.SoldF.com//i...58&hl=1942&st=0 Här e en annan som motsats kanske http://forum.SoldF.com//i...&hl=battlefield Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted June 12, 2003 Report Share Posted June 12, 2003 Jag lirar BF1942. Trevligt spel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltgurkan Posted June 13, 2003 Report Share Posted June 13, 2003 har spelat det hoss nån polare nån gång riktigt kul faktiskt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groaghach Posted June 13, 2003 Report Share Posted June 13, 2003 Riktigt roligt faktiskt. Saknar en svensk mod till spelet. Då skulle det vara ännu bättre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 13, 2003 Author Report Share Posted June 13, 2003 Riktigt roligt faktiskt. Saknar en svensk mod till spelet. Då skulle det vara ännu bättre. Ja det skulle vara fränt faktist, men det skulle nog kunna slå igenom, föreslå det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK5B Posted June 13, 2003 Report Share Posted June 13, 2003 Riktigt roligt faktiskt. Saknar en svensk mod till spelet. Då skulle det vara ännu bättre. Det finns några som håller på med en svensk mod till spelet: http://www.silentheroes.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 13, 2003 Author Report Share Posted June 13, 2003 Riktigt roligt faktiskt. Saknar en svensk mod till spelet. Då skulle det vara ännu bättre. Det finns några som håller på med en svensk mod till spelet: http://www.silentheroes.se Fan vad tufft, är det ett litet projekt vi sidan av, eller ska speltillverkarna ta det på allvar och lansera den modden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowStalker Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Battlefield 1942 är ett toppen spel som jag har spelat sedan det kom ut förra hösten. Lite tips om moddar till BF kan jag ju ge er. Desert Combat - En modd som utspelar sig under desert storm. Med all materiell som användes då. Ni kan hitta modden här. Desert Combat Eve of destruction - Vietnamn krigs modd som är mycket bra gjord och är väldigt kul att spela. Modden hittar ni här. Eve of Destruction Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 14, 2003 Author Report Share Posted June 14, 2003 Brukar du lira på nätet eller kör du offline?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Day of Defeat är bättre B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowStalker Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Brukar du lira på nätet eller kör du offline?? Jag lirar bara på nätet om det var mig du menade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted June 14, 2003 Report Share Posted June 14, 2003 Gillar nog också DoD bättre. Lite mer seriöst när inte plan, tanks och annat kan komma och platta till dig från ingenstans. Spelar dock inte DoD längre eftersom det försämrar min "skill" i Counter Strike. Och som alla vet kostar det att ligga på topp. ;) Raptor --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 15, 2003 Author Report Share Posted June 15, 2003 Brukar du lira på nätet eller kör du offline?? Jag lirar bara på nätet om det var mig du menade. Japp det var dej, aja, vi ses väl! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Locutus84 Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Desert combat modden är sjukligt bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wahlgren Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 BF1942 är roligare om man spelar med en massa folk som man känner. DoD är roligare om man bara vill droppa in snabbt och spela en stund. Så jag känner iallafall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 22, 2003 Author Report Share Posted June 22, 2003 BF1942 är roligare om man spelar med en massa folk som man känner. DoD är roligare om man bara vill droppa in snabbt och spela en stund. Så jag känner iallafall. Mjo, men det kan bli svårt att få tag på 10st som man känner o spela emot. hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Jag fick precis igång Desert Combat-modden och den var inte illa pinkad!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
regulatorkropp Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Tycker det är för lite sport i DC...bara att sikta rakt på hela tiden! Någon som använder all seeing eye? Kolla min bf-squad på Drabant corps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Tycker det är för lite sport i DC...bara att sikta rakt på Jo jag har märkt det, lite för bra verkan ibland också? Link to comment Share on other sites More sharing options...
regulatorkropp Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Rätt! Inte kul att möta NÅGON form av helikopter! Man attack-dör oavsett vad man sitter i Tur att AT utrustats med stinger! Dessutom räcker det med ett par timmar med DC för att helt paja sin siktesförmåga i Bf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
7315 Larsson Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Vi var ett gäng som testade o köra BF 1942 med 24 spelare och jädrar vad roligt det var. Pansarvagnar och infanterister överallt kändes det som. Bankade min panna blodig med min MG42 när de allierade började rusa mot mig över sanddynerna tätt följda av några stridsvagnar. Det hela slutade med att jag blev placerad i omloppsbana runt jorden efter två perfekt synkade skott från två stridsvagnar rakt i planeten på mig. Men jag fick ett par snubbs med mig i döden Fast en fråga somjag fortfarande ställer mig är hur i katten jag kunde respawna i de allierades bas Blev lite chockad när jag blir beskjuten från alla håll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Fast en fråga somjag fortfarande ställer mig är hur i kattenjag kunde respawna i de allierades bas Blev lite chockad när jag blir beskjuten från alla håll. Airborne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
7315 Larsson Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Ja i och för sig så blev jag trotts allt "Airborn" när pansarvagnarna sköt mig åt h-vete. Så det ligger nog nått i det Men de allierade kunde väll ånda ge mig en liten chans att få skjuta tillbaka. Ett bra bevis på att krig inte är rättvist :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
regulatorkropp Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Ett tips är att ta många screenshots när man lirar. Kan ge många goa skratt efteråt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 22, 2003 Author Report Share Posted June 22, 2003 Ett tips är att ta många screenshots när man lirar.Kan ge många goa skratt efteråt. HAHA, laggat fast eller vad gör du ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Ett bra bevis på att om man tycker att det verkar lugnt ... GRÄV! Elden diskriminerar inte någon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
regulatorkropp Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Vet faktiskt inte varför bilden är konstig...har aldrig hänt förut Sova på sin post Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 22, 2003 Author Report Share Posted June 22, 2003 regulatorkropp, är det dina bilder eller har du tagit dem från någon sida med "roliga" screenshots? Link to comment Share on other sites More sharing options...
regulatorkropp Posted June 22, 2003 Report Share Posted June 22, 2003 Dom här kommer från www.bf1942.com varav den sista är min (inskickad), har tyvärr ingen möjlighet att uploada grejer själv längre =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.