Rex Posted September 11, 2017 Report Share Posted September 11, 2017 Hallå, så jag har funderat på vad en kompis till mig sa, "Kustjägarna är den Svenska motsvarigheten mot Navy SEAL" Och jag håller inte riktigt med. Kustjägare arbetar väl oftast i Sverige medans SEALs arbetar "worldwide" och allting jag hittar på Kustjägarna är att de går runt med grön målat ansikte och med kvistar i hatten. Jag har ingen stor upplysning om Kustjägarna och om någon vill, rätta mig gärna. Jag tycker bara SEALs känns mer elit och jag har själv funderat på att åka till USA för att få med i flottan och arbeta där i några år för att senare (om jag får U.S medborgarskap) försöka på BUD/S Edit: Jag ber om ursäkt om det jag sa var på något vis kränkande mot KJ, jag har all respekt för dem och det dem gör! Jag hoppas att det inte togs fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted September 11, 2017 Report Share Posted September 11, 2017 Tips är att läsa på om kustjägare innan du tycker till om dem. Det finns massa matnyttiga inlägg på forumet om KJ. Sök och du ska finna. Ett annat tips är att börja någon form av militär utbildning och därefter börja prata om elit. Skulle du börja diskutera proffskontrakt med Barcelona innan du har börjat fotbollsskolan? Och jag har plockat bort din avatar. /Krook Blågul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.