Dunder Posted June 10, 2003 Report Share Posted June 10, 2003 Lite sent kanske, men va fan det är tanken som räknas.. lycka till grabbar! vilja, mod, uthållighet! Se nu till att förtjäna den röda baskern så syns vi arvidsjaur i vinter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel KB K3 04-05 Posted June 10, 2003 Report Share Posted June 10, 2003 Svensk soldat! Stå fast, slå hårt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_mEtZ Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Lycka till det grabbar (och tjejer) ha det så trevligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livhusaren Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 (edited) Lycka till i Karlsborg som FALLSKÄRMSJÄGARE GOOD LUCK SOLDIERS!! Mvh livhusaren Edited June 11, 2003 by Livhusaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 oshit, det blir kanske jag som rycker in på FJ nästa år då, vem vet ?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Lycka till som FskJ-ASPIRANTER..!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Kommer kanske träffa några av er på K3. Kommer att springa runt och skrika STEINLECHNER, BJÖRKMAN så får vi se om nån svarar. Kämpa hårt nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Jag vill oxå vara fallskärmjägare... Och det är mina dumma ögons fel... de ser inte riktigt skarpt... Om jag petar ut dom, tro nånn att jag kan bli jägare då?! För då har man inga ögon som man kan se dåligt med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RQT Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 oshit, det blir kanske jag som rycker in på FJ nästa år då, vem vet ?!?! Vill inte vara en glädjeförstörare. Men nästa år är det ingen inryck för Fskj. Vartannat år är det sirru. Men lycka till ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stryder Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Lycka till !! Hoppas jag får träffa er när ni kommer upp till k4 för eran vinterutbildning Mvh Tommy 2:a Sqvadron 23:e Prickskyttepluton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wahlgren Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 (edited) Jag vill oxå vara fallskärmjägare... Och det är mina dumma ögons fel... de ser inte riktigt skarpt... Om jag petar ut dom, tro nånn att jag kan bli jägare då?! För då har man inga ögon som man kan se dåligt med! Snyft säger jag bara. 0.9 på båda för mig och färgblind. Du kan ju "lasra" dina ögon lite väl?, färgblindhet är obotbart :( http://www.medocular.se/ogonfakta/ovriga_s...esta/index.html - Test... jag misslyckas.. jag är värdelös! Edited June 11, 2003 by Wahlgren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted June 12, 2003 Report Share Posted June 12, 2003 haha på syn testet (färgseende) fick jag 24/24 *stolt* Jag var hos en riktig optiker också och kollade min vanliga syn, fick 1.0 på det vänstra och -1.0 på det högra, binoculärt fick jag 1.3 (utan synförbättring. Räcker det till alla tjänster? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mojo Posted June 12, 2003 Report Share Posted June 12, 2003 (edited) OT: om man ångrar sig, måste man verkligen skriva då? Edited June 12, 2003 by Mojo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted June 13, 2003 Report Share Posted June 13, 2003 (edited) Jag vill oxå vara fallskärmjägare... Och det är mina dumma ögons fel... de ser inte riktigt skarpt... Om jag petar ut dom, tro nånn att jag kan bli jägare då?! För då har man inga ögon som man kan se dåligt med! Snyft säger jag bara. 0.9 på båda för mig och färgblind. Du kan ju "lasra" dina ögon lite väl?, färgblindhet är obotbart :( http://www.medocular.se/ogonfakta/ovriga_s...esta/index.html - Test... jag misslyckas.. jag är värdelös! Det verkar ju som om pliktverket kan vara lite snälla med synkraven (se bara på Magic Johnson) men nedsatt färgseende..hur är det med det ? Kan man fortfarande bli jägaraspirant med det ? eller är det helt kört för oss ? ja just det ja! Lycka till alla glada (numer också ganska trötta antar jag) aspiranter! ___________________________________________- Gjorde det där färgtestet. Vet inte vad jag har för sorts färgblindhet. För jag såg en del siffror som jag inte skulle ha sett om jag var röd/grön färgblind och jag såg ej en del siffror som skulle ha sett om jag var normal.... Fatta intä nött.... <-- uttalas med utom stadsgränsen dialekt ;) Edited June 13, 2003 by Fågel Fenix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bodin Posted June 15, 2003 Report Share Posted June 15, 2003 Träffar ni på Fänrik Andén, hällsa från mig. Han är en skitbra kille och är mycket snäll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts