Celebrior Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Är det någon som vet vad för krav det är för att bli Yoff/Roff?? har fått lite olika uppgifter om att man måste ha gjort lumpen som befäl + 10mån, och en annan där man bara behöver göra minst 10mån lump. Nån som vet??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Svar får du HÄR The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarzan Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 va e det för skillnad mellan dom ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1228 Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 va e det för skillnad mellan dom ? Det står säkerligen på länken som the swede postade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stenispenis Posted June 8, 2003 Report Share Posted June 8, 2003 tror inte det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobberman Posted June 8, 2003 Report Share Posted June 8, 2003 (edited) ROP Läs.... Skillander i Utbildning eller efter? ? Luddig fråga...Ställ om. Edited June 8, 2003 by rille116 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wahlgren Posted June 8, 2003 Report Share Posted June 8, 2003 " ha erhållit minst vitsord 10-7-7 från värnpliktstjänstgöring" Jag har alltid undrat vad det stod för. Jag tror jag fick svar från en kompis en gång men nu har jag glömt det. Tror en var hur man uppförde sig, en annan ens initativförmåga och den sista hur väl man kunde det man gjorde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilsson Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 " ha erhållit minst vitsord 10-7-7 från värnpliktstjänstgöring" Jag har alltid undrat vad det stod för. Jag tror jag fick svar från en kompis en gång men nu har jag glömt det. Tror en var hur man uppförde sig, en annan ens initativförmåga och den sista hur väl man kunde det man gjorde. Första - uppförande. Andra - kunskaper & färdigheter. Tredje - lämplighet i befattning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wahlgren Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 och hur svårt är det att få 10-7-7. Det känns ju ändå ganska högt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mårten Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 är man inte förståndshandikappad eller halt och lytt så ska det väl inte vara några större problem att erhålla 10-7-7 eller högre, om man är motiverad och vill göra bra ifrån sig vill säga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts