Fu Kjellberg Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Reklamsnutt Helt otrolig film. :P Det behövdes 606 tagningar och den kostade 6 milj att spela in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Däcken som rullar uppför rampen känns lite fejkade... Men fräck reklam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowStalker Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Den är go den filmen. I däcken är det tyngder insatta, så det är därför att dom får fart i uppförsbacken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radarjägare Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 hehe, den var ju cool =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 "Isn't it nice when things just work" Efter 606 tagningar så måste det har varit jäkligt skönt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FBS Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Tyckte till och med att bilen var lite halvsnygg //FBS Blir ju mäktigare varje gång jag tittar på den.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 *garv* oooooo så snyggt!! lätt värt de 606 tagningarna *applåderar* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Själv tycker jag att den var lite väl lång... Men dock rackarns snygg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Bland de bättre reklam filmerna jag sett på väldigt länge Link to comment Share on other sites More sharing options...
facit Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Snacka om ångets när de gjort den! Men frukterna de skördar är verkligen värt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 ruggigt cool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Satan vad häftigt En sån film vill jag spela in *vänder sig och letar efter ett domino och ett skjutvapen * Link to comment Share on other sites More sharing options...
fbs2003 Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Vid sådana här tillfällen frågar man sig hur folk orkar...... men grymt cool är den iallafall.. //Linden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.