Azan_Gb Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Härmed vill jag gratta alla er som tog studenten idag. Ett Stort Grattis och lycka till i framtiden. Livet har just börjat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Ja! Grattis och välkomna in i livet och alla spännande saker som arbetslöshet, studielån, bostadssökande, tentor och konsumkort! Det hurrar vi för! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFC Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Grattis! Ni anar inte vad som väntar... Ta vara på bakfyllan i morgon och njut av den, sen blir det bara värre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Efter student och VPL går det bara neråt... KRAFTIGT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azan_Gb Posted June 6, 2003 Author Report Share Posted June 6, 2003 komigen killar, istället för att stötta oss så försöker ni bryta ner oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Grattis på er! Lycka till i framtiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted June 6, 2003 Forumsledning Report Share Posted June 6, 2003 hehe ja du.. vänta bara tills du rykt.. . då kommer du längta tillbaka till fluffiga o mjuka soldf igen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akula Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 komigen killar, istället för att stötta oss så försöker ni bryta ner oss. Stötta och stötta, vi äldre herrar är ju avundsjuka, baskade snorungar, hålla på och vara glada!!! Skojade bara, grattis, lycka till och lev väl!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 ja! GRATTIS!! Om två veckor är ni i Försvarsmaktens våld (mohahaha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Grattis och välkomna ut i livet!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 GRATTIS! Nu börjar allvaret pågar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Ja välkommna ut i verkligheten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stuka Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 Tack! Det är trevligt att komma ut i verkligheten. Att fira nationaldagen i studentmössa är inte dumt heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 tackar tackar..... såhär dagen efter så känns allt lite...tomt...men men... nu ska jag försöka njuta av min baksmälla B) B) B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted June 7, 2003 Report Share Posted June 7, 2003 GRATTIS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted June 8, 2003 Report Share Posted June 8, 2003 Tackar tackar, nu börjar bara en väntan på 7-8 månader innan inryck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fransson-AmfPB Posted June 8, 2003 Report Share Posted June 8, 2003 Tack tack! I mitt fall är det en sådär 15 dagar lång väntan till inryck... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilsson Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tianzi Posted June 10, 2003 Report Share Posted June 10, 2003 Tackar tackar, Som vi sjöng på studenten, Ettorna har två år kvar, två år kvar, två år kvar O tvåerna har ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar Men vi har lumpen kvar LUMPEN KVAR! (Med en stor dos alkohol blev texten faktiskt ganska festlig kan jag påpeka) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel KB K3 04-05 Posted June 10, 2003 Report Share Posted June 10, 2003 Tack.... Jag blev frågad om jag känner mig större nu: Nej, svarade jag, bara gladare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted June 10, 2003 Report Share Posted June 10, 2003 Sjung om fru Svenssons lyckliga karl Låt honom plöjas i ungdomens fåror Tio små hjärtan med sprit jag har Och, en ljus elefant i en vrå Ingen stoppar den - I vårat linneskåp Loppor tär vår vån - som idisslar en ko När vi snyta en rund liten hund Där den här lilla bagaren bor Där den här lilla bagaren bor Hursa!?! Rätt lustig variant på studentsången som gorde succé på krogen och i studenttåget kan jag säga B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellinore Posted June 10, 2003 Report Share Posted June 10, 2003 Tackar. Fy fan vad vi är bra ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4-Span Posted June 10, 2003 Report Share Posted June 10, 2003 grattis alla och tack för all öl och mat ni bjudit på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramius Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Studenten avskaffades för mååååånga år sen, ni går ut gymnasiet. Så var det med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Jag har bara 1 år kvar (bara) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azan_Gb Posted June 11, 2003 Author Report Share Posted June 11, 2003 Jag har bara 1 år kvar (bara) ja kompis det är Bara ett år kvar...det går skit snabbt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trident Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 Tackar tackar. Nu är det bara 4 mån kvar. fan vad skönt... Ta studenten är väl inget speciellt som ni säger nu kommer det bara att gå utför... konsum kortet har man redan... men vad fan det gäller att ta vara på tiden som man har.... hare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azan_Gb Posted June 11, 2003 Author Report Share Posted June 11, 2003 Det är jäkligt gott med studenten. Klart man saknar sina utskällningar att man inte gjort läxan eller inte varit närvarande på lektion. Kompisar kommer man klart att sakna , men vissa komme rman ha åter träffar med. Ha det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
serg. Runander Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 såhär sent och efteråt så kan jag väl också gratta. lycka till och se till att få ut mkt av livet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 såhär sent och efteråt så kan jag väl också gratta. Alla 3or i Svea Rike har inte gått ut gymnasiet än, vissa slutar nu på fredag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.