Orka Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Någon som skall kolla på sjösättningen av GÖTEBORG i morgon? Kungen kommer och delar ut fanan och allt. Frågan är väll om den är tretungad!? Kanske syns där Mvh Hf Säveskog FBS F4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
valiant Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GÖTHEBORG , BÅT??? Rättning i ledet ! Fartyg skall det vara ( båtar är under 12 m längd och 4 meters bredd allt däröver är Fartyg). Jag skulle vilja se detta evenemang , men kan tyvärr inte , hoppas att tv visar något om detta.. -Valaint- Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 jag tänkte ta mig en tur in och titta på Göthborg ja...Den är väldigt fin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Länk till hemsidan: http://www.soic.se/ /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orka Posted June 5, 2003 Author Report Share Posted June 5, 2003 GÖTHEBORG , BÅT???Rättning i ledet ! Fartyg skall det vara ( båtar är under 12 m längd och 4 meters bredd allt däröver är Fartyg). Jag skulle vilja se detta evenemang , men kan tyvärr inte , hoppas att tv visar något om detta.. -Valaint- Jag ber högaktningsfullt om Förlåtelse.... Fartyget jag seglar på Kallas i största allmänhet plåtbåten... Det är nog därför jag klantade till det ! Tv 4 säbder från 10:00 eller 10:15... Mvh Hf Säveskog Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4-Span Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Det gick ju vägen, helt klart imponerad av detta mästerverk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Vad vackert det var att se skulle vilja sett det på plats men men kan vi inte bygga en till båt? i strängnäs kanske en klar 10 poängare enligt mej när hon gled ner i vattnet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 BÅTjäveln hade gått å gömt sig när jag kom dit.. lite sent kanske, men ändå. *mummel*.. Kan de inte dra hit ett hangarfartyg eller så .. som man ser på lite håll. Den där hade ju tydligen inte ens masten uppe.. jävla jolle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvedka Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Fin sjösättning - allt gick ju bra... Vart litet orolig då jag varit med och lagt det inre skrovet "...Ser du min pojk, den båten var jag med och byggde på..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingbat/I19 Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Såg ett onslag om den på TV. Vilket skepp!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 missade sjäösättningen men hann iaf se Jöback, det var ju plåster på såren...eller kanske inte då.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kockis Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Den ska (vill) jag köpa, sponsra mig på posgiro 111222**-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malaj Posted June 6, 2003 Report Share Posted June 6, 2003 Någon som skall kolla på sjösättningen av GÖTEBORG i morgon? Kungen kommer och delar ut fanan och allt. Frågan är väll om den är tretungad!? Kanske syns där Mvh Hf Säveskog FBS F4 Ledsen, dax att peta lite. Delar HM ut något så är det en flagga, en tvärskuren handelsflagga. Jag är inte bara f d flottist, jag är flaggvakt i Flottans Män också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.