Jump to content

Polisexamen

Fbj972

Recommended Posts

Idag tar "Fu Frippe" examen från polisutbildningen i Växjö. Jag önskar dig lycka till i ditt arbete! Glöm för guds skull inte bort vad Hallbäck har lärt dig... :D

Vi syns ute på fältet!

Guest J-Star

Grattis i mängder! Jobba inte ihjäl dig, ignorera snuthatarna och ta åt dig av de som tycker om dig för det du gör. Vi är många. :dong:

/J

Guest Fågel Fenix

Åh så trevligt!

En till som skall garantera vår säkerhet! ;)

Akta dig för gatustenar och andra tillhyggen bara! :dong:

:banana Snyft... blir nästan tårögd av alla fina ord! :banana

Tack så väldigt mycket!

Winnfield: Grattis! Du kommer att få kul! :)

Nu håller jag på att packa och i morgon blir det det stora klivet rätt ut i verkligheten! :huh:

Ha det!!

Grattis.

Akta dig för Kaj (om du ska jobba här hemma)......

hehe, fan visste direkt att måste vara halmstad du menade (var tvungen kolla din profil för vara helt säker) finns det någon annan polis i hela sveriges land som har sån status som kaj?? om någon åkt dit för något så säger dom bara kaj och alla förstår direkt..

men men, grattis Fu Frippe

Nu blev jag riktigt nyfiken.

Vem är Kaj? 

Måste ni döda mig om ni berättar?  :Malaj:

har ingen personlig erfarenhet av Kaj (måste vara en av dom få laglydiga medborgarna i halmstad)

han är iallafall en helt vanlig polis förutom att han är stenhård, har stenkoll och gör du fel så kommer han på 1 sekund och specielt såna där saker som andra poliser kan blunda för. Det är iallafall lite vad jag hört. Finns säkert fler historier. För mig är han iallafall mer myt än människa så kanske inte ska uttala mig för mycke.. vem vet han kanske läser här också.

Eftersom jag nu jobbar med Kaj så kanske jag är en aning partisk.

Men det är som granQ säger: en helt vanlig polis. Dock så är han trafikpolis och dessa brukar ju inte vara bland de populäraste. Det går rykten om att han tom. skulle ha satt fast sin egen fru för fortkörning. Det är inte sant. Vad som däremot är sant är att han är en väldigt kunnig och duktig polis.

Det går rykten om att han tom. skulle ha satt fast sin egen fru för fortkörning. Det är inte sant.

jojo, ingen rök utan eld.

Kan ju sägas att jag aldrig hört någon som blivit "oskyldig" straffat, och nog tror jag kaj är kompetent. Tror han är en riktigt bra polis och samhället skulle nog må bra med lite fler som han. Sen känns det tryggt att så många halmstad bor hänger på soldf. tycker vi verkar nästan fler än stockholmare/göteborgare med mera.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...