Fbj972 Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Idag tar "Fu Frippe" examen från polisutbildningen i Växjö. Jag önskar dig lycka till i ditt arbete! Glöm för guds skull inte bort vad Hallbäck har lärt dig... Vi syns ute på fältet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Grattis Fu Frippe! Och lycka till med ditt jobb i framtdien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicorn Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Hjärtliga gratulationer från en avfälling till f d kollega. Lycka till i Ditt framtida yrke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibie Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Grattis Fu Frippe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GRATTIS DIN GAMLE NINJA Buss på buset nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilsson Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Gratulerar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
roninn Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Gratulerar och önskar lycka till! Tips 1, lyssna på äldre erfarna kollegor men sålla litegrann Tips 2, ha ett lagom högt säkerhetstänkaden titta inte på gamla trötta kollegor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Grattis i mängder! Jobba inte ihjäl dig, ignorera snuthatarna och ta åt dig av de som tycker om dig för det du gör. Vi är många. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menige Ryan Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Grattis och lycka till! och ta hand om buset, känns skönt att man kan sova gott om natten, när vi har dig på plats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Åh så trevligt! En till som skall garantera vår säkerhet! ;) Akta dig för gatustenar och andra tillhyggen bara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
facit Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Lycka till och sätt dit bovarna:)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Grattis!! Och lycka till!! Fu Frippe --> <---Buset Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnfield Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Får gratulera!! Själv står jag i andra änden...eller vad man ska säga Idag kom nämligen beskedet att jag börjar PHS den 25:e aug i sthlm. Grattis ännu en gång! MVH Winnfield Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rambo Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Grattis. Akta dig för Kaj (om du ska jobba här hemma)...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GRATTiS! Var ett föredömme...Vi behöver fler bra poliser i Sverige... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Härligt Härligt Kan bara gratulera. Förhoppningsvis blir vi kollegor någon dag. Polissmiley? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elric the sniper Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GRATTIS!!!! Ge buset vad de tål Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GRATTIS!! Give 'em hell!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 HEJA Fu Frippe Link to comment Share on other sites More sharing options...
daan Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Snyft... blir nästan tårögd av alla fina ord! Tack så väldigt mycket! Winnfield: Grattis! Du kommer att få kul! Nu håller jag på att packa och i morgon blir det det stora klivet rätt ut i verkligheten! Ha det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NordicFear Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Frippe: Vi förväntar oss självklart rapport om hur det går i verkligheten. Händer det något otrevligt så vet du var du kan skriva av dig någonstans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Grattis.Akta dig för Kaj (om du ska jobba här hemma)...... hehe, fan visste direkt att måste vara halmstad du menade (var tvungen kolla din profil för vara helt säker) finns det någon annan polis i hela sveriges land som har sån status som kaj?? om någon åkt dit för något så säger dom bara kaj och alla förstår direkt.. men men, grattis Fu Frippe Link to comment Share on other sites More sharing options...
mace Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Grattis och lycka till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Nu blev jag riktigt nyfiken. Vem är Kaj? Måste ni döda mig om ni berättar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Nu blev jag riktigt nyfiken. Vem är Kaj? Måste ni döda mig om ni berättar? har ingen personlig erfarenhet av Kaj (måste vara en av dom få laglydiga medborgarna i halmstad) han är iallafall en helt vanlig polis förutom att han är stenhård, har stenkoll och gör du fel så kommer han på 1 sekund och specielt såna där saker som andra poliser kan blunda för. Det är iallafall lite vad jag hört. Finns säkert fler historier. För mig är han iallafall mer myt än människa så kanske inte ska uttala mig för mycke.. vem vet han kanske läser här också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk.Mandrake Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Eftersom jag nu jobbar med Kaj så kanske jag är en aning partisk. Men det är som granQ säger: en helt vanlig polis. Dock så är han trafikpolis och dessa brukar ju inte vara bland de populäraste. Det går rykten om att han tom. skulle ha satt fast sin egen fru för fortkörning. Det är inte sant. Vad som däremot är sant är att han är en väldigt kunnig och duktig polis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted June 9, 2003 Report Share Posted June 9, 2003 Det går rykten om att han tom. skulle ha satt fast sin egen fru för fortkörning. Det är inte sant. jojo, ingen rök utan eld. Kan ju sägas att jag aldrig hört någon som blivit "oskyldig" straffat, och nog tror jag kaj är kompetent. Tror han är en riktigt bra polis och samhället skulle nog må bra med lite fler som han. Sen känns det tryggt att så många halmstad bor hänger på soldf. tycker vi verkar nästan fler än stockholmare/göteborgare med mera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.