Apone Posted October 12, 2015 Report Share Posted October 12, 2015 Gents, Jag har en sådan här ryggsäck, som jag vill modifiera. Den yttre fickan vill jag ta loss, idag sitter den fast i botten på säcken, jag vill ersätta det med grov YKK-kedja. När den är loss vill jag ha en (elastisk) nätficka på framsidan på säckan, där ytterfacket nu befinner sig. När ytterfickan är losstagen, skall den kunna bäras med en axelrem. Har ni förslag på någon i Sthlm som kan genomföra detta till ett rimligt pris? GMY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted January 25, 2016 Author Report Share Posted January 25, 2016 *Bump!*Anyone? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikingman Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Prova att ringa syatelje eller segelmakeri. Borde inte vara några problem för dem att göra detta jobb. Du får väl förhandla fram ett bra pris! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Eller så gör du det själv, så det blir ordentligt och exakt så som du vill ha det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odi et Amo Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 http://www.laderverkstan.se De reparerar väskor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts