JiWe Posted June 1, 2003 Report Share Posted June 1, 2003 Jag tänkte starta en tråd om hur ni vill ha framtidens krigssimulatorer...jag vet ju att det finns ett par OPFare BHDare och Rainbowsix å allt vad ni spelar här på forumet. Så jag börjar väl. Operation Flashpoint är en bra början, med bättre grafik så börjar det likna nått. tilll det skulle jag vilja lägga in Americas Armys vapenhantering...den verkligaste vapenhantering jag har sett i ett spel iaf. jag hoppas ni har sett filmerna från E3mässan och halflife2...annars gör det!...med dom anskiktsrörelserna kan man göra olika personligheter som man kan träffa i spelet. så det borde börja i nått träningsläger där man kan träffa olika personer som man blir polare med och bildar "Band of brothers" lixom ;) sen när själva krigandet börjar så ska det vara ett HELVETE...man ska få göra första hjälpen på polarna som man träffade tidigare i spelet...vissa dör i händerna på spelaren. kort sagt det jag söker med framtidens spel är känslan av helvete...när man har spelat klart spelet ska man må så illa att man kommer fram till att krig inte är något man vill vara med om och att krig borde utrotas från planetens yta....när jag känner så efter ett dataspel så har man lyckats skapa det ultimata krigsspelet. ok hoppas jag fick fram nått. och att det blir en fortsättning på tråden om hur ni vill ha spelen i framtiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Karma Posted June 1, 2003 Report Share Posted June 1, 2003 vr är ett måste om ett spel ska bli så verkligt. det bästa vore om man kunde skicka signalerna rätt in i hjärnan så att man tror att man är i spelet Link to comment Share on other sites More sharing options...
akula Posted June 1, 2003 Report Share Posted June 1, 2003 Eftersom du skriver "krigsimulatorer" så vill jag slå ett slag för Combat Mission spelen, de kommer rätt nära hur jag vill ha framtidens spel. Snygga, realistiska osv, hoppas nu bara att de tar fram ett Combat Mission Modern Battles eller något liknande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.