Magic_Johnson Posted May 29, 2003 Report Share Posted May 29, 2003 Hej! Någon som vet var man kan få tag i flygbasjägare filmen som armén har gjort? Är de någon som har den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted May 29, 2003 Report Share Posted May 29, 2003 Hej! Någon som vet var man kan få tag i flygbasjägare filmen som armén har gjort? Är de någon som har den? Har svårt att tänka mig att armén skulle göra en film om Flygbasjägare. Snarare FV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic_Johnson Posted May 29, 2003 Author Report Share Posted May 29, 2003 Hej! Någon som vet var man kan få tag i flygbasjägare filmen som armén har gjort? Är de någon som har den? Har svårt att tänka mig att armén skulle göra en film om Flygbasjägare. Snarare FV Jag vet att den finns, såg den vid mönstingen men hon som var där visste inte var man kan få tag på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1228 Posted May 29, 2003 Report Share Posted May 29, 2003 Finns i vakten på F7 men vad den gör där vet jag inte? FBJS kanske har "alternativ bevakning" på sin kasern? :P B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic_Johnson Posted May 29, 2003 Author Report Share Posted May 29, 2003 Finns i vakten på F7 men vad den gör där vet jag inte?FBJS kanske har "alternativ bevakning" på sin kasern? :P B) Jasså... kan du inte fixa ut den då? Så köper jag den? B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fbj972 Posted May 29, 2003 Report Share Posted May 29, 2003 Johnson! Off topic, men... Flygbasjägare kallas du fr.o.m. den dag du gjort lodjursmarschen och klarat den... ;) När man sedan tittar på din bakgrund står det att du gjort värnplikten i armén. Jag får inte ihop det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic_Johnson Posted May 29, 2003 Author Report Share Posted May 29, 2003 Johnson! Off topic, men... Flygbasjägare kallas du fr.o.m. den dag du gjort lodjursmarschen och klarat den... ;) När man sedan tittar på din bakgrund står det att du gjort värnplikten i armén. Jag får inte ihop det... Sorry folks.. känner att jag tog på mej lite för stora friheter när jag valde nickname o så. kan nån berätta hur man byter nick? Respekt till er som är flygbasjägare! //björn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fbj972 Posted May 30, 2003 Report Share Posted May 30, 2003 Johnson! Off topic, men... Flygbasjägare kallas du fr.o.m. den dag du gjort lodjursmarschen och klarat den... ;) När man sedan tittar på din bakgrund står det att du gjort värnplikten i armén. Jag får inte ihop det... Sorry folks.. känner att jag tog på mej lite för stora friheter när jag valde nickname o så. kan nån berätta hur man byter nick? Respekt till er som är flygbasjägare! //björn Jag tror att någon blå-gul kan vara till din hjälp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 30, 2003 Report Share Posted May 30, 2003 Vilket nick vill du ha istället? The Swede BLÅGUL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted May 30, 2003 Report Share Posted May 30, 2003 Kontakta Leif Dahlberg på Visuell Produktion INT AB [email protected] Han har filmat och producerat några av de Fbj filmer som gjorts genom åren. Vet dock ej om han säljer den längre men maila och fråga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic_Johnson Posted May 30, 2003 Author Report Share Posted May 30, 2003 Vilket nick vill du ha istället? The Swede BLÅGUL Hej! Jag kan tänka mej att ha Magic_Johnson så länge.. men sen byter jag gärna och förhoppningsvis tebax om ca 2 år Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 30, 2003 Report Share Posted May 30, 2003 Klart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic_Johnson Posted May 30, 2003 Author Report Share Posted May 30, 2003 Klart. thanx man.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.