Knekt Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Jag behöver få tag på ett exemplar av den gamla blå soldatboken, där genomförd tjänstgöring, utbildningar och dylikt dokumenterades. Jag behöver också den officiella benämningen och M-nummret (oavsett om den utgått eller faktiskt finns kvar i listorna någonstans), samt eventuella användarhandledningar eller liknande relaterat. Jag tror att den med pärm i blå plast är den senaste, men har någon bättre koll så hojta till. Helst ett fysiskt exemplar, men det går bra med skannade sidor. Tacksam för all hjälp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Jag har en blå "plastficka" som innehåller tjänstgöringskort mm Den benämns M-7102-383430-9. Utgåva 2. (VPV) Övrig info på baksidan är ALLF 405 73 338 74-04. 100 000ex Om det är till någon hjälp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted January 15, 2015 Author Report Share Posted January 15, 2015 PM skickat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts