Jump to content

Senaste skivköpet?


Ellinore

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Har inte köpt skivor på länge, ekonomin har varit starkt begränsad.

Senaste var nog soundtracket till Full Metal Jacket och Scarface! :baskerPa:

 

Edit: Glömde kommentarerna! Men... Behövs det några?? B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dedicated

Soundtracket till "Black Hawk Down". Motivering: MIP/MÖP plus att lite "Barra, Barra" på väg till jobbet får en att kunna hantera besvärliga ryska och ukrainska kunder något lättare.....

Link to comment
Share on other sites

Jag är inte frisk.

Tror den senaste skivan jag köpte var Hemåt det bär. Däremot är allt utom denna och två skivor till fullständigt normala så det är nog bara otur att den var den senaste (vilket ju var frågan). Det var snart ett halvår sedan så jag borde väl ge mig ut och handla.

 

Är det någon mer än jag som tycker det släpps färre bra skivor idag än för något/några år sedan?

Link to comment
Share on other sites

Guest Mozza

Senaste svängen till skivbutiken innebar följande inköp:

 

'Dave Gahan' - 'Dirty sticky floors' ("vanliga" upplagan, upplagan i begränsad utgåva samt DVD-utgåvan)

 

'Page' - 'Som en vind', på 12"

 

'Depeche mode' - 'Home', promotionsingel

 

Dave Gahans nya är inte alls dum, betydligt bättre än kollegan Martin Gores soloprojekt.

Link to comment
Share on other sites

Jag är inte frisk.

Tror den senaste skivan jag köpte var Hemåt det bär. Däremot är allt utom denna och två skivor till fullständigt normala så det är nog bara otur att den var den senaste (vilket ju var frågan). Det var snart ett halvår sedan så jag borde väl ge mig ut och handla.

 

Är det någon mer än jag som tycker det släpps färre bra skivor idag än för något/några år sedan?

Ska jag vara ärlig så minns jag inte sist, jag "köpte" en skiva sist, däremot så kopierade jag från en vän, Jaggers sista.

 

Tycker det släpps färre bra......

Link to comment
Share on other sites

Astral Projection Amen var den senaste. Jag köpte den för att jag hade setat å lyssnat på de konstant i 3 månader så jag fick dåligt samvete för att jag inte stödde denna underbara grupp.

 

MAHADEVA

:navy::D:)

In trance we trust

Link to comment
Share on other sites

Senaste skivpåsen jag inhandlade (i förrgår) innehöll:

 

Judas Priest - British Steel, ett måste i varje mans skivsamling som jag har saknat...

Randy - Welfare Problems, mitt absoluta favoritband även om jag INTE delar deras politiska inriktning.

Lou Reed - Transformer, har tidigare bara haft låtarna på skivan som MP3 och ville ha den "på riktigt"

 

Min musiksmak spretar nog åt alla möjliga håll förutom åt det trams som spelas på skvalradion!

Link to comment
Share on other sites

Jag tror att det var Rammstein live aus Berlin jag köpte senast.

En mycket bra skiva men har Rammstein gjort nåt dåligt ?NEJ

Annars är det mycket Turbo Negro , Marilyn Mansson just nu :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm tror det var:

Covenant - Northern light, fast det var ett tag sedan den inhandlades... Mycket bra skiva, Covenant har lyckats igen...

FEL!!!

 

Min senaste inköpta skiva var DAFs nya : "Funfzhen neue DAF lieder"

 

Funkar, även om dom var bättre förr...

Link to comment
Share on other sites

Hmm tror det var:

Covenant - Northern light, fast det var ett tag sedan den inhandlades... Mycket bra skiva, Covenant har lyckats igen...

FEL!!!

 

Min senaste inköpta skiva var DAFs nya : "Funfzhen neue DAF lieder"

 

Funkar, även om dom var bättre förr...

Fu Dahlberg om du inte visste det, så när du gjort ett inlägg och vill ändra ditt svar. Så kan du klicka på knappen "ändra" upp i högra hörnet i ditt inlägg, istället för att göra ett helt nytt inlägg...

 

 

Niffe--> :2guns: <---- Dahlis :D:rocketl::banana

Link to comment
Share on other sites

Hmm tror det var:

Covenant - Northern light, fast det var ett tag sedan den inhandlades... Mycket bra skiva, Covenant har lyckats igen...

FEL!!!

 

Min senaste inköpta skiva var DAFs nya : "Funfzhen neue DAF lieder"

 

Funkar, även om dom var bättre förr...

Fu Dahlberg om du inte visste det, så när du gjort ett inlägg och vill ändra ditt svar. Så kan du klicka på knappen "ändra" upp i högra hörnet i ditt inlägg, istället för att göra ett helt nytt inlägg...

 

 

Niffe--> :2guns: <---- Dahlis :D:rocketl::banana

Hmm och han ska vara moderator :angry::angry: hur är det med leva som man lär :angry: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmm tror det var:

Covenant - Northern light, fast det var ett tag sedan den inhandlades... Mycket bra skiva, Covenant har lyckats igen...

FEL!!!

 

Min senaste inköpta skiva var DAFs nya : "Funfzhen neue DAF lieder"

 

Funkar, även om dom var bättre förr...

Fu Dahlberg om du inte visste det, så när du gjort ett inlägg och vill ändra ditt svar. Så kan du klicka på knappen "ändra" upp i högra hörnet i ditt inlägg, istället för att göra ett helt nytt inlägg...

 

 

Niffe--> :angry: <---- Dahlis :rocketl::banana:2guns:

Hmm och han ska vara moderator :angry::angry: hur är det med leva som man lär :huh: ;)

Med tanke på att Linus mer eller mindre Quotat mig, så lät jag det stå kvar...

 

"Undrar om hímmeln varit blå om inte solen varit så gul"

 

 

Fasen, nu fick ni mig att sriva ett inlägg till

 

 

//Fu Dahlberg - som längre inte kan bedriva någon ev statusjakt... :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...