Groaghach Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Jag vet att sökningarna är det som dom flesta har problem med så nu ställer jag en fråga efter som att jag inte funnit denna funktionen. jag är inte intresserad av att filtrera på ngt sätt. Går det att söka efter (alla) inlägg som en viss person har skrivit? Om ja, hur gör man då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fbs2003 Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Du går in på personens profil.. uppe till vänster finns en länk som säger :Hitta alla inlägg av medlemmen, eller nåt liknande.. Voíla! //Lindén Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Annars går det även att söka på användarnamn i sökfunktionen. Kolla runt lite så hittar du alla inställningar. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groaghach Posted May 28, 2003 Author Report Share Posted May 28, 2003 Tackar för svaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts