Jump to content

Tgb 11 vid namn "Ludde"?

Groaghach

Recommended Posts

Kommer ihåg en Terrängbil 11 som det var ett reportage i "Four Wheel Drive" för flera år sedan. Ägaren av Tgb 11:an hade byggt om den med extralysen, Recaro-stolar, justare inredning och lastbåga på taket mm. Han kallade bilen för "Ludde". Är det ngn annan som oxå har läst den artikeln?

Är det ngn som vet vad som hände med "Ludde"?

• 1 year later...
  • 4 years later...

Bumpar en gammal tråd om Ludde då jag köpte en massa gamla 4 wheel drive tidningar på loppis och fick med tidningen om supervalpen Ludde :)

Ska fixa upp repotaget om den nu tänkte jag eftersom det tydligen efterfrågades

BIlder för sjutton.. Bilder...

Jahaa, det fanns bilder från tidningen här förut, men det kanske var trassel med upphovsrätten som gjorde att de "föll ifrån"?

Det finns en sammanslutning som nästan bara pysslar med sådana här bilar, de kanske vet något mera (dvs. har bilder) - Terrängbil.net

Jahaa, det fanns bilder från tidningen här förut, men det kanske var trassel med upphovsrätten som gjorde att de "föll ifrån"?

Det finns en sammanslutning som nästan bara pysslar med sådana här bilar, de kanske vet något mera (dvs. har bilder) - Terrängbil.net

japp helt rätt, var ju givetvis upphovstjossan med det hela tråkigt nog, synd att till och med mitt inlägg raderats annars hade ni fått se varför artikeln jag la ut försvann så ni slapp fråga

/Peter