Guest renskav Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Börjar närma sig sommaren och jag känner för att späda ut den magra dagspenningen.. För att åstakomma detta så har jag beslutat att maxxa ut alla mina bidrag och börja söka premier.. Hittils har jag bara skickat in en massa matkvitton och tagit ut fullt fritidsstudiebidrag, vore tacksam på lite förslag på andra bra bidrag som man lätt kan ta ut.. Även vilka olika premier som finns att söka eller lite information om var man ska leta efter dem skulle vara uppskattat... Simma lungt.. /Snart Sgt Renskav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 27, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 27, 2003 Renskav nu är det 2:a gången du gör det här inlägget i i "fel" forum. Skulle du vilja ta och läsa "Beskrivningen" som finns vid varje länk. I luckan där du skriv sist står t.ex: Detta är huvudforumet. Här diskuteras lumpen, utbildning och förband. Även egna erfarenheter såsom roliga verkliga stories har sin plats här. Tycker du att Premier och matkvitton stämmer in på det ?? nej trodde inte det heller. Jag flyttar detta till Markan (Off topic) och du kollar lite extra nästa gång du startar en tråd. / Kimster BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Öööh?? SKAFFA ETT JOBB!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
111 SSK BAT Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Om jag förstått det rätt får man väldigt bra med pengar numera. Du behöver inte mer pengar än du får. Kvinnor är grattis. Öl är billigt så vad är problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSN Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Du behöver inte mer pengar än du får. Kvinnor är grattis. Öl är billigt så vad är problemet. True True Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 vad är det för snack om matkvitton ?? vem får man pengar av ?? Hushåll! så räcker allt pengarna ett tag! Förhoppningsvis iaf... Kolla på Dr Phil. där var ett program om hushållning med pengar för ett tag sen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.