Johan ES Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Ska själv dit under torsdag. Kanske träffas någon av er andra på plats? /Johan ES Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Är det hela helgen? Jobbar asslet av mig på torsdag/fredag men det hade varit nice att åka dit, det brukar ju finnas en del knivar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fbs2003 Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Ska själv dit under torsdag. Kanske träffas någon av er andra på plats? /Johan ES Och vad är detta? Eller är jag helt blåst som inte vet nåt? //Lindén Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Jakt/frilufts mässa, mest tråkigt för en annan som inte jagar djur, men en del trevliga enhandsvapen o knivar samt festliga tillbehör kan man hitta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mace Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Är på plats på Fredag. Näst efter att vara en MIP så är jakt mitt stora intresse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddie Posted June 5, 2003 Report Share Posted June 5, 2003 Jag vann lerduveskyttet för juniorer på fredagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.