Särimner Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Goddag! Håller på och ska försöka sätta ihop en powerpoint-presentation om totalförsvaret och undrar om någon kan hjälpa mig hitta en M/90 bakgrund för min presentation? MVH Särimner/Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Kolla din mail... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groaghach Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Jag skulle också vilja ha bakgrunden. Tror du att du kan skicka den till moi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Återiigen... om fler vill ha den kan jag lägga upp den. Om ingen annan gör det. Om upphovsmakaren tillåter givetvis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groaghach Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Gärna det. Förutsatt att upphovsmakaren godtycker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gator Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Instämmer med ovanstående, vill åsså ha... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 27, 2003 Report Share Posted May 27, 2003 Kan man inte fråga Henke ? Eller pratar ni om ngn annan bakgrund i m/90 ?? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Vore väldigt bra om någon skulle kunna lägga upp m90 =) Håller på med en sida just nu och 90 bakgrund vore jätte snyggt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 Äh, vafan. Det e ju jag som ritat bakgrunden (+Henkes små ändringar). Lek på, från mitt håll iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts