AndersL Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Kolla på bisarr historia var noga med att läsa texten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Hahahaha!! FYFAN va kul!!! Oj. nya baskersmileysarna e redan här! Snabba ryck! till blågul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 LOL. Jag ska ALDRIG gifta mig. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
syte Ericsson Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Undrar då hur läget är med YMAN?? Han hade ju svensexa för sin bror för ett tag sen. Hmmmm man kan ju aldrig veta....... Hoppas det inte var något skägg inblandat där.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Underbart elakt...Man kan nästan tro att det kom från mig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSN Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 hahahaha vilka svin :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Undrar om dom fortfarande är vänner? Eller om Svärmor fick en kram av sin skäggige svärson? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 hahaha jolly good fun Link to comment Share on other sites More sharing options...
robot Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Så fruktansvärt roligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Det är ju riktiga vänner Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Där passar mitt favvo ordspråk in klockrent! "Odla inte sånt i ansiktet som växer naturligt i röven!" EOD Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Där passar mitt favvo ordspråk in klockrent! "Odla inte sånt i ansiktet som växer naturligt i röven!" EOD Det säger du bara för att du inte har någon skäggväxt lillpojken. :P The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Där passar mitt favvo ordspråk in klockrent! "Odla inte sånt i ansiktet som växer naturligt i röven!" EOD Det säger du bara för att du inte har någon skäggväxt lillpojken. :P The Swede Det kan bero på att vi på 4.komp rakade oss innan vi gick till jobbet, du har ju sett mig på kvällarna. Då har jag så mycket att jag kan rengör ak5:ans pistonghuvudet på 2 drag genom skägget!!! Nu till dagens fråga, är det bra eller dåligt att mucka med en blå gul? Svar A: Svar B: Jag---> <---Blågul Tror jag kör på B... EOD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 LOL Va äckligt med svettiga punghår i ansiktet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Undrar då hur läget är med YMAN?? Han hade ju svensexa för sin bror för ett tag sen. Hmmmm man kan ju aldrig veta....... Hoppas det inte var något skägg inblandat där.... Det kliar nått så förbannat just nu... Nejdå, SÅ illa var det inte... Men jag skulle ljuga om jag sade att det inte disskuterades Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.