Sillen Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Japp, kom idag. Blir inskriven som radiolänkgruppchef i Strängnäs med inryck 14:e juni 2004. Utbildningen pågår i 299 dagar, med muck 8:e april. Varför finns det ingen signalistsmiley? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Grattis... Är du nöjd med placeringen?? Och visst finns det signalistsmileys: -Acken är laddad, antenn rest... men ändå funkar det inte...aha, den ska vara på också!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Japp, kom idag. Blir inskriven som radiolänkgruppchef i Strängnäs med inryck 14:e juni 2004. Utbildningen pågår i 299 dagar, med muck 8:e april. Varför finns det ingen signalistsmiley? Får säga grattis. Lätta kabelbilgruppen alá repmånad är det första jag tänker på men det borde gått framåt även på den sidan ( signalistsmiley --> ) Ha det så gött! EOD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bengtsson Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjorven Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Japp, kom idag. Blir inskriven som radiolänkgruppchef i Strängnäs med inryck 14:e juni 2004. Utbildningen pågår i 299 dagar, med muck 8:e april. Varför finns det ingen signalistsmiley? Då kommer du att få höra: -Larsson kan inte reglementet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sillen Posted May 24, 2003 Author Report Share Posted May 24, 2003 Mmm, jag hoppas VERKLIGEN att det inte är som repmånad. Men Strängnäs verkar iaf. vara en bra ort att hamna på. Dessutom blir det ju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 24, 2003 Report Share Posted May 24, 2003 Grattis! RLgrpch är en toppentjänst! (Ja, jag hade den också...) Det har gått framåt en hel del sen Repmånad. Ska sätta mig ner i helgen och göra en signalistsmiley. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sillen Posted May 24, 2003 Author Report Share Posted May 24, 2003 Ska sätta mig ner i helgen och göra en signalistsmiley. Utmärkt! Och kom ihåg: "Signalister dör inte, de omgrupperar till helvetet". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 24, 2003 Report Share Posted May 24, 2003 Grattis...Är du nöjd med placeringen?? Och visst finns det signalistsmileys: -Acken är laddad, antenn rest... men ändå funkar det inte...aha, den ska vara på också!! Det är mer som är signalistsmiley "allt är inkopplat dubbelkollat, men vi får bara samband med en, kollat anslutningarna, och kryptot?, jaha.... Mystiskt... fi försöker om en timme igen.... SATAN där blåste Högantennen iväg... FORT upp med fordonsantennerna... VA?? funkar sambandet mot alla nu????? BRA! upp med högantennen... koppla in Högantennen, öhh? försvann alla förutom en nu??? IN med fordonsantennen, samband med alla? bra!" -True story... Fy faan för samband på skaraslätten. //Fu Dahlberg, Samband och lednings GB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 24, 2003 Report Share Posted May 24, 2003 Grattis...Är du nöjd med placeringen?? Och visst finns det signalistsmileys: -Acken är laddad, antenn rest... men ändå funkar det inte...aha, den ska vara på också!! Det är mer som är signalistsmiley "allt är inkopplat dubbelkollat, men vi får bara samband med en, kollat anslutningarna, och kryptot?, jaha.... Mystiskt... fi försöker om en timme igen.... SATAN där blåste Högantennen iväg... FORT upp med fordonsantennerna... VA?? funkar sambandet mot alla nu????? BRA! upp med högantennen... koppla in Högantennen, öhh? försvann alla förutom en nu??? IN med fordonsantennen, samband med alla? bra!" -True story... Fy faan för samband på skaraslätten. //Fu Dahlberg, Samband och lednings GB Konstigt... vi hade inte några som helst problem. :P Jag har redan en plan på smileyn. Givetvis kommer alla att vara utrustade med . Du behövde ju tydligen inte nån ny! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ezaey Posted May 25, 2003 Report Share Posted May 25, 2003 Wee, själv fick jag nyligen mitt inskrivningsbeslut jag också. Nu blev det Skytteplutonbefäl vid P4, 450 dagar. Vilket jag förövrigt var ganska säker på att jag skulle få. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
111 SSK BAT Posted May 25, 2003 Report Share Posted May 25, 2003 Grattis till det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts