SISU Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 I dag när jag öppnade min post låda så låg den där MINNESBOKEN FÖR BA03. Hade faktiskt börjat tro att den inte skulle komma . De hade ju vatt en del turer om den döds fall o andra förhinder. Ville bara skriva detta . stavfel i glädje ruset Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 Jag fick min redan i höstas. :P The Swede *Som faktiskt är omnämd på ett flertal platser i boken* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 vad är en minnesbok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 22, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 22, 2003 En bok med en del Bilder och massa text och berättelse och historia om den mission man tjänstgjorde på. Man får en efter varje mission numera. Mycke trevlig sak. Många böcker innehåller en dagbok från Pressinfo officeraren som berättar dag för dag om vad som hände övergripande på missionen. Alla plutons bilder finns med och ja.. massa roliga minnen som berättas om med text och bild... en minnesbok helt enkelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiho Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 vad är en minnesbok? En bok för dom som inte kan komma ihåg själva ;-¤ Historier skall berättas för att bli levandegjorda, överdriver man inte verkar det inte verkligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.