Raffsec Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Var: Femman När: Fredag Kl: 21:00 mmmm ljuva 80-talet.......eh kanske inte då ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Särimner Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Mmm... italienska kostymer mé t-shirt och tygskor.... neonfärgade tröjor som gick till halva låren och skärp i midjan...toperat hår...vita byxor som slutade på halva vaden...Miami Spice....dé va tider dé ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Jag säger bara: svarta byxor, vit frackskjorta med svart läderslips, grå glansig midjekort kavaj med upprullade armar, vita tubstrumpor, bruna loafers och hockyfrilla!! Edit: kom på att det kunde rimligtvis misstänkas att undertecknad kunde ha setts i dessa klädartiklar. Om det säger jag ICKE!! Jag hade ingen läderslips, ingen hockyfrilla (syntare) och svart eller grå kavaj.... med upprullade armar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Miami Spice....dé va tider dé ;) *harkel* Hehe, ja det vill jag lova... Riktig kvalitet det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Får fortfarande konstiga vibbar när man rattar bil och lyssnar på In the air tonight med Phil ciollins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 Edward James Olmos var den coolaste i hela serien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ize-Q Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 ett spel som är på samma tema som jag varmt kan rekommendera är GTA:VICE CITY som är väldigt underhållande. 80-tal rakt igenom med fräcka 80.tals hits som radio. kommer till PC den 23. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Den serien är en utav de bästa serierna någonsin. Skulle gärna vilja se den.... Men vill inte förstöra mitt minne av den. Vill komma ihåg den som den var, nu har man ju sett en massa annat och har således högre krav på allt.. :( Förstörde V och Macahans på det viset.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Scenen när dom åker bil till phill Collins och ladaar vapen är UNDERBAR!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
achilleos Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Vilken låt med Phil är det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fbs2003 Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Var det bara jag som missade MV för att se en annan klassiker: Terminator... fast den är något tjatig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 23, 2003 Report Share Posted May 23, 2003 Vilken låt med Phil är det? In the air tonight Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Nu kommer den som film. Med Jamie Foxx och Colin Farrell Miami Vice Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Suveränt att dom är så lika: MV 2006 MV 80s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.