edolF Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Skulle ni kunna skriva lite om hur det var, vad testerna gick ut på och liknande?Gärna så detaljrikt som möjligt! Vill ni så släng gärna in hur ni tränade före och hur det gick under och efter mönstringen!Berätta om Styrketestet, konditionstestet och psykolog samtalet (Och om det är någon mer "stor" del)Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REALIN Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Vill inte vara den tråkiga men det finns gott om trådar både på det här forumet och andra som tar upp just det här. Det finns även en film som visar hur antagningsprövningen går till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edolF Posted March 25, 2014 Author Report Share Posted March 25, 2014 Vill inte vara den tråkiga men det finns gott om trådar både på det här forumet och andra som tar upp just det här. Det finns även en film som visar hur antagningsprövningen går till. Tack för svar, vet att det finns flera trådar redan. Men har inte tyckt att någon var tillräckligt detaljerad tyvärr. Det är inte klippet heller. Vill veta tillexempel hur länge man cyklar och liknade! Jag har förstått att man ska cykla i 10 minuter och motståndet blir hårdare och hårdare, men en kompis sa att man bara cyklar en minut, men allt vad man pallar? PS: Börjar inte den filmen bli lite gammal? Kanske dags för en ny! DS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aame Posted March 25, 2014 Report Share Posted March 25, 2014 Om du maxar cykeln dvs, en nia så cyklar du nog i 10 min och du har 5 min uppvärmning på låg belastning. Total tid ca 15 min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edolF Posted March 26, 2014 Author Report Share Posted March 26, 2014 Okej, då är det som jag trodde! Tack för hjälpen! Någon som vet med styrke testet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aame Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Det står som sagt precis i massor av trådar. Om du vill ha informationen i syfte att veta hur du ska träna så står det där också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edolF Posted March 28, 2014 Author Report Share Posted March 28, 2014 (edited) Nja, jag har redan mitt träningsschema! Mer av nyfikenhet jag frågade, så man vet vad man ska förvänta sig! Hur som helst så tar jag bort tråden och hoppas att jag kan hitta mina svar i andra trådar! Edit; Jag kanske inte kan ta bort topics... Om någon moderator ser detta kan ni stänga tråden Edited March 28, 2014 by edolF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts