Airborn104 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Satt och kollade på alla gamla goda utbildningsfilmer från förr (Du har blivit krigsman, Eldledaren, förebudet osv) men kom på att jag sett en film under min "kallt väder"-utbildning. Jag vill minnas att den heter "Den andra fienden" och handlar om en jägargrupp som det går dåligt för och hur vädret påverkar dom. Är det någon som sitter på den och kan lägga upp den på youtube? /Airborn104 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REALIN Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Den andre fienden är från 80-talet och är riktigt bra. Jag köpte den på dvd från AMF-film för 300kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ro/Lt Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Som Realin skriver heter filmen mycket riktigt "Den andre fienden" och inte "andra", det är vintermiljön som avses... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts